Juniorhockey

Nationellt · 3387 inlägg · 146 ämnen

NHL-draften

3039492 · » Till forumet

Sv: NHL-draften
Vargen: Sen hoppas man ju lite att Ruck tvillingarna kommer till samma lag.

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Jo det var jäkligt surt, särskilt när Capitals sportchef sedan gick ut i deras kanaler och förklarade att de försökte tredja till sig ett val i förstarundan för att ta Gästrin där, då de var säkra på att han skulle gå.

Sv: NHL-draften
Vargen: Bara det inte blir som förra året. Man satt uppe och väntade på Gästrin och sedan föll han ner till andra rundan.

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Japp. Är utdraget varenda år. Man har tagit sig tio val på 1,5 timme. Har för mig dock att det var ännu värre förra året och att de styrt upp det bättre nu

Sv: NHL-draften
Vargen: Hoppas han blir draftad snart så man kan gå lägga sig :D

Sv: NHL-draften
dempa: Han är charmig ändå, Björck. Intressant nu vars Elton faktiskt går. Han kan gå som nummer elva eller som tjugosex.

Sv: NHL-draften
Vargen: ppfff stackars Björck. Men calgary hade varit typ lika illa..

Sv: NHL-draften
Rip Kirby: Björck nu till Jets som åtta.

Sv: NHL-draften
Rip Kirby: upptäckte just att mitt Viaplay precis gått ut,
Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.

Men gällande trades, släppte inte Vegas Dorofeyev SJUKT billigt där?? Och vad ska Rangers med honom till, de ska väl rebuilda?

Sv: NHL-draften
Vargen: Stenberg vald som tvåa.

Sv: NHL-draften
Rip Kirby: Säger en del om hur orubblig han var med tanke på att han hunnit bli arresterad under tiden

Sv: NHL-draften
Vargen: McKenna etta.

NHL-draften
Första rundan är igång nu i Buffalo och snart får vi väl se om ettan går till McKenna eller Stenberg. Allt talar väl för McKenna.

3039492 · »
Sv: NHL-draften
Rip Kirby: upptäckte just att mitt Viaplay precis gått ut,
Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.

Men gällande trades, ... | Läs mer
Sidan sköts av: audiblegiraffe