JoJo2613: Jo det var jäkligt surt, särskilt när Capitals sportchef sedan gick ut i deras kanaler och förklarade att de försökte tredja till sig ett val i förstarundan för att ta Gästrin där, då de var säkra på att han skulle gå.
JoJo2613: Japp. Är utdraget varenda år. Man har tagit sig tio val på 1,5 timme. Har för mig dock att det var ännu värre förra året och att de styrt upp det bättre nu
Rip Kirby: upptäckte just att mitt Viaplay precis gått ut, Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.
Men gällande trades, släppte inte Vegas Dorofeyev SJUKT billigt där?? Och vad ska Rangers med honom till, de ska väl rebuilda?
Rip Kirby: upptäckte just att mitt Viaplay precis gått ut, Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.