Juniorhockey

Nationellt · 3397 inlägg · 146 ämnen

Inlägg: 3039488

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Japp. Är utdraget varenda år. Man har tagit sig tio val på 1,5 timme. Har för mig dock att det var ännu värre förra året och att de styrt upp det bättre nu

Svarskommentarer

Sv: NHL-draften
Vargen: Bara det inte blir som förra året. Man satt uppe och väntade på Gästrin och sedan föll han ner till andra rundan.

Sv: NHL-draften
Rip Kirby: upptäckte just att mitt Viaplay precis gått ut,
Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.

Men gällande trades, ... | Läs mer
Sidan sköts av: audiblegiraffe