Juniorhockey

Nationellt · 3401 inlägg · 146 ämnen

Inlägg: 291414

Sv: Ett sprillans nytt forum!
Ja det mår jag ju säga...
Juniorhockeyn är framtiden för Svensk Hockey...
Utan den stannar Hockeyn fullständigt..
Man måste plocka spelare underifrån i de inhemska serierna och även i sina egna föreningar annars dör lagen ut..
Det går inte att plocka utländska spelare hela tiden..
Dags att börja satsa på Svenska Juniorer Sveriges Hockeys framtid..
Till Looben vill bara säga det.......det är för j-t att Färjestad har tagit bort juniorverksamheten....
Skammen straffar sig själv..

Tack för ordet och kul med en ny gästbok!!!

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Satan vad ryssar i andrarundan hittills. NHL är inte rädda för reaktioner iaf.
Sidan sköts av: audiblegiraffe