Juniorhockey

Nationellt · 3401 inlägg · 146 ämnen

Inlägg: 291415

Sv: Ett sprillans nytt forum!
Predator, liepins, poffa m fl:

Ja, det här är en gästbok för mig. Håller med er som vill ha junior-VM och mer TV-pucken i TV. TV-pucken har alltid varit en höjdare för mig. Nu är turneringen så rumphuggen att man knappt hinner lära sig tröjfärgerna innan allt tagit slut.

Den stora tjusningen var ju att följa vilka som var profiler vid TV-puckens startmatcher och vilka som plötsligt blommade ut under vägen mot finalen. Med flera matcher så lärde man sig också spelarna och fick ett helt annat intresse i hur det gick.

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Satan vad ryssar i andrarundan hittills. NHL är inte rädda för reaktioner iaf.
Sidan sköts av: audiblegiraffe