Juniorhockey

Nationellt · 3401 inlägg · 146 ämnen

Inlägg: 291423

Sv: Ett sprillans nytt forum!
westerlind:

Jag håller med dig. Åtminstonde kan man visa det sista gruppspelet innan kvartsfinalerna och framåt. Då får man se fler lag och mer matcher med de bästa lagen.

Tyvärr har lönsamhetskravet gjort det i stort sett omöjligt att behålla de godbitar som fanns under 80-talet och början av 90-talet. Men med intåget av digitalkanaler, rena sportkanaler och liknande så borde man ju kunna hoppas på en förbättring.

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Satan vad ryssar i andrarundan hittills. NHL är inte rädda för reaktioner iaf.
Sidan sköts av: audiblegiraffe