Juniorhockey

Nationellt · 3401 inlägg · 146 ämnen

Inlägg: 291436

Sv: Ett sprillans nytt forum!
poffa: Men jag tycker att det är konstigt att dom säger att det är för lite av junior spelarna som kommer till A-laget?? Gäller det bara dom eller?? Konstigt att många andra klubbar i Sverige får upp juniorer till a-laget men inte Färjestad.

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Satan vad ryssar i andrarundan hittills. NHL är inte rädda för reaktioner iaf.
Sidan sköts av: audiblegiraffe