Juniorhockey

Nationellt · 3401 inlägg · 146 ämnen

Inlägg: 291460

Sv: Ett sprillans nytt forum!
Predator: Har ingen aning. där ser man. man vet inte ens när JVM gick på TV. Så länge sedan var det. Man satt faktiskt och väntade på TV-Pucken och JVM när det gick på TV1 och TV2. nu verkar det som om ingen bryr sig om dessa ungdomar som faktiskt är framtiden inom svensk hockey. Nog borde man kunna visa åtminstonde ett par matcher med dom?

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Satan vad ryssar i andrarundan hittills. NHL är inte rädda för reaktioner iaf.
Sidan sköts av: audiblegiraffe