AudibleGiraffe: Online där jag kollar verkar ha fått fnatt nu står det 4-3 till ryssarna efter att de ploppat upp ett 1-0 mål som inte stod tidigare?? Hmmm
Rip Kirby: upptäckte just att mitt Viaplay precis gått ut, Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.