Juniorhockey

Nationellt · 3401 inlägg · 146 ämnen

Inlägg: 483044

Sv: Junior VM
Karoliina:
 
"Kai ry, teknon"
 
Om detta tvistar de lärde. Att skriftspråket bland den romerska överklassen på denna tid var grekiska råder det nog ingen oenighet om.
 
Att folket på gatan talade latin verkar också rätt säkerställt. Så frågan får kvarstår om vilket språk de bevingade orden uttalades på?

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Satan vad ryssar i andrarundan hittills. NHL är inte rädda för reaktioner iaf.
Sidan sköts av: audiblegiraffe