Juniorhockey

Nationellt · 3401 inlägg · 146 ämnen

Inlägg: 649471

Sv: Junior VM
Karoliina: Snart dags för finalen mellan Kanada och Ryssland. Hade matchen spelats någon annastans än i Kanada hade jag vågat hoppats på ryssvinst, men nu blir det väl som vanligt när de spelar inför fulla läktare. Lite synd att pengarna styr så mycket, men samtidigt skoj såklart att det är fulla hus när juniorerna spelar. Det får man inte i så många andra länder.

Ska vi dra till med 5-1 till kanada som slutresultat?

Sv: NHL-draften
JoJo2613: Satan vad ryssar i andrarundan hittills. NHL är inte rädda för reaktioner iaf.
Sidan sköts av: audiblegiraffe