« Föregående · 1010914 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Malmö - Leksand
Projta:
Du kan ju fortsätta ditt drömmande men det finns inte ens på kartan att en ung lovande AHL målis ens skulle överväga spela i AS , och det knappast ett steg frammåt för han lira i ES eller AS om han redan är i AHL då finns det bara ett tänkbart alternativ för dom och det NHL
Du kan ju fortsätta ditt drömmande men det finns inte ens på kartan att en ung lovande AHL målis ens skulle överväga spela i AS , och det knappast ett steg frammåt för han lira i ES eller AS om han redan är i AHL då finns det bara ett tänkbart alternativ för dom och det NHL
Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74: Jo jag hör det.. Tyvärr. Men det är kul att höra hur man kan förlita sig så mycket på sin målvakt.
Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74: Just det.. ;).. Nej, men bara gesten att bli utspelat av ett lag ifrån skåne är lite pinsamt :)
Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74: Ja, jag hör ju bara hur jävla usla dom är... Pinsamt att bli utspelade av ett gäng skåningar.
Sv: Malmö - Leksand
superovve:
Tur att ni inte ser skiten fy fan vad uselt ändå är dom bättre i denna period !
Tur att ni inte ser skiten fy fan vad uselt ändå är dom bättre i denna period !
Sv: Malmö - Leksand
Projta: Jaha, du tänkte så.. Ja det vore riktigt kul om vi får en sådan.. men isåfall om vi kommer upp till ES. inte de flesta talanger som vill spela AS. Men det vore helt klart kul.
Sv: Malmö - Leksand
superovve: Nja men jagtänkte inte direkt på Läck.. varför inte ta upp nån ung keeper från AHL som vill framåt i kariären !!??
Se på brynäs keeper som står ikväll, hur gammal e han 19 eller någit sånt
Se på brynäs keeper som står ikväll, hur gammal e han 19 eller någit sånt
Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74: Brynäs kommer aldrig avgöra ks. ;).. Det kommer snart ett platt fall. De har ju Boork som tränare
Sv: Malmö - Leksand
Projta: Ja, det skulle inte vara fel med en riktigt ung talang som platsar, men just nu så tror jag att Belfour är det bättre valet än Eddie Läck..
Sv: Malmö - Leksand
Projta:
Belfour värvades för att Leksand skulle till ES. Just nu är han bäst i Leksand. Han kommer växa s¨å länge laget inte sullar som de gjort nu!
Dags för 2:a per. KÄMPA Leksand!!!!
Belfour värvades för att Leksand skulle till ES. Just nu är han bäst i Leksand. Han kommer växa s¨å länge laget inte sullar som de gjort nu!
Dags för 2:a per. KÄMPA Leksand!!!!
Sv: Malmö - Leksand
norrland: Vad skulle vi med belfour till , 42 pansionär i mål ??? Skit satsa lite på yngre keeprar som vill fram..
Sv: Malmö - Leksand
Larionov:
Om inte laget börjar trycka till lite i närkamperna nu och inse att det inte är Valbo man möter så är det snart kört :-)
Om inte laget börjar trycka till lite i närkamperna nu och inse att det inte är Valbo man möter så är det snart kört :-)
Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74: Tack. Men vet inte om snåljåpen Larionov vill betala 50:-.
Dessutom verkar det ju redan avgjort, eller? ;)
Dessutom verkar det ju redan avgjort, eller? ;)
Sv: Malmö - Leksand
norrland: Örnen kan väl inte vara nöjd? Nej, nu i andra väntar jag mig en rejäl uppryckning av Leksand!
Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74: Ja, för fan.. Det är slut på leken i AS nu.. Detta är fan på liv och död!!
Sv: Malmö - Leksand
norrland: Ja, Det är för dåligt.. Måste börja lira lite bra hockey, annars är det kört
Sv: Malmö - Leksand
Gäller ju att hålla HELA laget på isen...
19.50 2 min LIF 13. GREEN, Morten HOOK
19.06 2 min LIF 12. VOPAT, Roman HI-ST
16.32 2 min LIF 49. KARLSSON, Gabriel TRIP
19.50 2 min LIF 13. GREEN, Morten HOOK
19.06 2 min LIF 12. VOPAT, Roman HI-ST
16.32 2 min LIF 49. KARLSSON, Gabriel TRIP
Sv: Malmö - Leksand
superovve:
Usel period av Leksand inget fungerande PP onödiga utvisningar av Vopat nu senast. Fab vakna Leksand allvaret har startat
Usel period av Leksand inget fungerande PP onödiga utvisningar av Vopat nu senast. Fab vakna Leksand allvaret har startat
Sv: Malmö - Leksand
Är det bra kvalitet på sverigewebben? Har hört den ska vara ganska taskig faktiskt.. men när det går såhär är väl det bara ett plus ;)
Sv: Malmö - Leksand
HELT underbart att webbradion på SR.se inte funkar och att det blir tyst i ungefär 10 minuter.. Precis vad som behövs..
Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74: Ja, det funkar inte om vi håller på så.. Det verkar även som att vi får hålla borta Malmö ifrån botbänken eftersom dom gör mål då också.
Sv: Malmö - Leksand
superovve:
Jag ser matchen p¨å Webben och just nu får Malmö 5 mot 4. Leksand måste hålla sig från botbänken!
Jag ser matchen p¨å Webben och just nu får Malmö 5 mot 4. Leksand måste hålla sig från botbänken!
Sv: Malmö - Leksand
norrland: Jag håller med dig, det är ungefär det man sitter och säger till sig själv nu... Jag som var så jävla taggad och så börjar det såhär...
Sv: Malmö - Leksand
Lycka till ikväll masar!
Vore kul med derbyn i eliserien igen. Förutsatt att vi hänger kvar...
Vore kul med derbyn i eliserien igen. Förutsatt att vi hänger kvar...
Sv: Malmö - Leksand
Alisandali:
Men vi vann ju AS och tog ganska många fler poäng än förra säsongen? Beror det på att årets allsvenska varit sämre eller att LIF varit bättre?
Men vi vann ju AS och tog ganska många fler poäng än förra säsongen? Beror det på att årets allsvenska varit sämre eller att LIF varit bättre?
Sv: Malmö - Leksand
Alisandali:
Du har sett fler matcher absolut men jag har sett en deloch det är en helt annan harmoni i det här gänget än det förra säsongen. Jag tror fortfarande på avancemang och Belfour blommar ut rejält i KS och visar varför han spelat i NHL så sent som förra säsongen. de matcher jag skådat på TV eller Live har jag nog kunnat se ett mer samspelt Leksand och framförallt så är laget mer sammansvetsat men fick ju behålla de flesta från förra säsongen !
Firma Karlberg - Petrovicky kommer leverera också, kanske redan ikväll!
Du har sett fler matcher absolut men jag har sett en deloch det är en helt annan harmoni i det här gänget än det förra säsongen. Jag tror fortfarande på avancemang och Belfour blommar ut rejält i KS och visar varför han spelat i NHL så sent som förra säsongen. de matcher jag skådat på TV eller Live har jag nog kunnat se ett mer samspelt Leksand och framförallt så är laget mer sammansvetsat men fick ju behålla de flesta från förra säsongen !
Firma Karlberg - Petrovicky kommer leverera också, kanske redan ikväll!
« Föregående · 1010914 · Nästa »