« Föregående · 770457 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74: Vet inte vad rekordet är , men Tomas Nord gjorde fyra mål mot Brynäs i en match .
Om jag inte minns fel så gjorde han alla fyra i tredje perioden .
Om jag inte minns fel så gjorde han alla fyra i tredje perioden .
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74: Told you so, att ni ska tvivla så på mina påståenden. Snart sitter segermålet också
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
44.41 4 - 2 PP1 SSK 29. KOLLAR, Tomas
(23. OLSSON, Johan
40. STEEN, Calle)
(23. OLSSON, Johan
40. STEEN, Calle)
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
eltifoso: torskar man mot bajens junisar kan man torsk mot dom flesta
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
Alisandali: Bara ett bump på vägen. Leksand kan inte losa denna match. Det har de för bra trupp för.
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74: Skratta du, vi får väl se vem som får rätt.. Trodde du också var säker på att de skulle bli en lätt match denna höst.
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74: Nu vänder det, SSK håller aldrig detta nu när den blåvita segermaskinen trampat igång.
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
Projta:35.05 2 - 1 PP1 Leksand 15. HUOKKO, Jan
(21. ELOFSSON, Jonas
13. GREEN, Morten)
(21. ELOFSSON, Jonas
13. GREEN, Morten)
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
Alisandali: Aa fast denna gång gjorde dom mål i NU =) . så nu äre inte bra asså. fy fan
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74: Aa det är väl så, vi kan åd glädja oss med att Zlatan inte ens är med på Inters bänk ikväll ;)
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
Projta:
Puurula är skadad igen! Problem med Ljumskarna, de resonerar väl att rutin väger tyngst i det här läget!
Puurula är skadad igen! Problem med Ljumskarna, de resonerar väl att rutin väger tyngst i det här läget!
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74: Men varför kör dom med Hirsch i målet? den andra är då bättre än dansken iallfall
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
Projta:
leksand skall vara glada att det bara är 1 - 0 de har ju 10 min mot SSk 6 i första!
leksand skall vara glada att det bara är 1 - 0 de har ju 10 min mot SSk 6 i första!
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
Alisandali:
Vem tog matchens första utvisning då? Sopan Nr 5 !!
Vem tog matchens första utvisning då? Sopan Nr 5 !!
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74:Ingen bra start idag heller , och nu 1½ minut i 3 mot 5 .
13.10 2 min Leksand 4. GRANAT, Elias CROSS
12.42 2 min Leksand 31. HIRSCH, Peter TRIP
12.12 1 - 0 EQ SSK 12. JOSEFSSON, Daniel
(40. STEEN, Calle)
13.10 2 min Leksand 4. GRANAT, Elias CROSS
12.42 2 min Leksand 31. HIRSCH, Peter TRIP
12.12 1 - 0 EQ SSK 12. JOSEFSSON, Daniel
(40. STEEN, Calle)
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74: INte konstigt du skriver så många inlägg när du disskuterar med dej själv i gästboken haha
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
Bissett19:
Och österby fortsätter briljera med sina utvisningar !!
Och österby fortsätter briljera med sina utvisningar !!
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
wap.hockeysnack.com
Mattias:Är det inte bättre att ha krismöte efter matchen?....:-)
Mattias:Är det inte bättre att ha krismöte efter matchen?....:-)
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
58 Larsson:
Snart nedsläpp, har en puls på 120 minusgrader, detta känns inte alls upphetsande =)
Snart nedsläpp, har en puls på 120 minusgrader, detta känns inte alls upphetsande =)
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
LA Kings:
Puurula skadad på nytt! Inget vidare flyt med våran bästa målis !!
Puurula skadad på nytt! Inget vidare flyt med våran bästa målis !!
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74: Om inte minnet svikit mej så skickade en Brynästränare( jag tror det var Tord Lundström ) juniorer o bänknötare till en bortamatch för att markera att ingen går säker i laget då man hade gjort ett par skitmatcher. Hur det gick minns jag inte men det kan vara bra att röra om lite i grytan.
Sv: Södertälje - Leksand 18/10 kl.19
mattias - 74:
Fast, som man brukar säga: Det enda som talar för Leksandsseger är att ingenting talar för Leksandsseger. :)
Fast, som man brukar säga: Det enda som talar för Leksandsseger är att ingenting talar för Leksandsseger. :)
« Föregående · 770457 · Nästa »
Ok får kolla opp det där!