« Föregående · 778036 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Sundsvall - Leksand
Db_04: Jag var där och gladdes över det oväntade stödet. Verkligen kul och det syntes att Backe uppskattade det! Idag mosar ni kissemissarna...både på plan och på läktaren. Är nästan sugen att åka dit och återgälda stödet. :-)
Sundsvall - Leksand
Tippar 1 - 4
men mina tippninar går ju åt helvete hela tiden men man får inte ge upp ;)
men mina tippninar går ju åt helvete hela tiden men man får inte ge upp ;)
Sv: Leksand - Nyköping
Db_04: Ta det från början så att alla fattar vad som egentligen hänt... DD börjar i fel ände.
LÄNK!
LÄNK!
Sv: Leksand - Nyköping
mattias - 74: Tydligen hade Leksandsfansen uppmanat lirarna att slå huvet av Patrik Hucko
Sv: Leksand - Nyköping
nyz:
Sundsvall lär få de jobbigt på sön! Saarela har gjort 6 mål och hur många ass ? på 2matcher.
Sundsvall lär få de jobbigt på sön! Saarela har gjort 6 mål och hur många ass ? på 2matcher.
Sv: Leksand - Nyköping
mattias - 74: slut 7-1 - skönt med en övertygande seger. Hoppas att dom kan lätta lite på träningsdosen och satsa på att spela ihop laget mer. Skulle lätta ett Leksandshjärta avsevärt!
Sv: Leksand - Nyköping
mattias - 74: ja just ja... han fick väl lite ont i matchen mot rögle, så där lagom lägligt när det gällde att kämpa i underläge
Sv: Leksand - Nyköping
nyz:
Läste på TV 4 text om matchen mellan SSK och Almtuna före. Ena laget saknar poängkung stod det. Skall det vara Calle " Jag gnäller hur mycket jag vill " Steen eller !!
Läste på TV 4 text om matchen mellan SSK och Almtuna före. Ena laget saknar poängkung stod det. Skall det vara Calle " Jag gnäller hur mycket jag vill " Steen eller !!
Sv: Leksand - Nyköping
nyz: samtidigt i en annan del av allsvenskan - ssk ligger under med 1-3 mot almtuna!
Sv: Leksand - Nyköping
nyz:
Ja han visatr verkligen att han är en poängkung, glad att LIF fick honom nu när det var så många ES klubbar som var ute efter honom!
Ja han visatr verkligen att han är en poängkung, glad att LIF fick honom nu när det var så många ES klubbar som var ute efter honom!
Sv: Leksand - Nyköping
nyz:
Bra att PP fungerar tills söndagen =)
22.09 5 - 0 PP1 Leksand 15. HUOKKO, Jan
(6. WALLENBERG, Patrik)
21.53 4 - 0 PP2 Leksand 52. SAARELA, Pasi
(13. GREEN, Morten
23. SIKLENKA, Mike)
20.29 2 min Nyköping 4. ÅHNELÖF, Johan HI-ST
20.29 2 min Nyköping 4. ÅHNELÖF, Johan HI-ST
20.19 2 min Nyköping 61. HUCKO, Patrik TRIP
Bra att PP fungerar tills söndagen =)
22.09 5 - 0 PP1 Leksand 15. HUOKKO, Jan
(6. WALLENBERG, Patrik)
21.53 4 - 0 PP2 Leksand 52. SAARELA, Pasi
(13. GREEN, Morten
23. SIKLENKA, Mike)
20.29 2 min Nyköping 4. ÅHNELÖF, Johan HI-ST
20.29 2 min Nyköping 4. ÅHNELÖF, Johan HI-ST
20.19 2 min Nyköping 61. HUCKO, Patrik TRIP
Sv: Leksand - Nyköping
Db_04:
Mål efter 18 sekunder genom Vopat smakstart minst sagt!
00.18 1 - 0 EQ Leksand 12. VOPAT, Roman
(9. HÄGGLUND, Johan)
Mål efter 18 sekunder genom Vopat smakstart minst sagt!
00.18 1 - 0 EQ Leksand 12. VOPAT, Roman
(9. HÄGGLUND, Johan)
Sv: 25/10 AIK - Leksand
Underbar seger! Skönt att äntligen förstafemman fick till det. Hoppas de kan fortsätta på den inslagna vägen! :)
Sv: Leksand - Nyköping
Db_04:
Leksand hade ju tydligen spelat bra senast och det kanske räcker mot Aik att vara bra i 2 perioder kanske. Hur som helst så tror jag på seger idag och naturligtvis på sön också när man är i Sundsvall =)
Leksand hade ju tydligen spelat bra senast och det kanske räcker mot Aik att vara bra i 2 perioder kanske. Hur som helst så tror jag på seger idag och naturligtvis på sön också när man är i Sundsvall =)
Sv: Leksand - Nyköping
zeb: jubla å jubla....Leksand har inte vart bra såhär i början av säsongen...mycket är att jobba med...och helt plötsligt så går de tungt för Mora med......men jag mattias - 74 såg ett dalalag som verkar vara på g i alla fall :) Borlänge ligger nu 2a i Div 1 C efter 4-0 seger mot Falu IF.
Sv: Leksand - Nyköping
Db_04: Vore jag leksing så skulle jag inte jubla direkt när man såg AIK-Leksand Går lite tungt för Dalalagen just nu
Sv: Leksand - Nyköping
mattias - 74: hmm 4-5 ?
Ja får de till 3 backpar...sen kasta upp en junis på bänken vore väll aldrig fel...
4 Elias Granath
7 Niclas Andersén
15 Jan Huokko
21 Jonas Elofsson
23 Mike Siklenka
26 Herman Hultgren
Ja får de till 3 backpar...sen kasta upp en junis på bänken vore väll aldrig fel...
4 Elias Granath
7 Niclas Andersén
15 Jan Huokko
21 Jonas Elofsson
23 Mike Siklenka
26 Herman Hultgren
Sv: Leksand - Nyköping
Diaz:
Ingenting att jubla åt !! Skador är aldrig roliga oavsett vem det är. Jag gillar inte heller Österby nåt vidare men backar har vi ju brist på så jag antar vi får se nån junis eller om de kör på 4 eller 5 backar imorgon!!
Ingenting att jubla åt !! Skador är aldrig roliga oavsett vem det är. Jag gillar inte heller Österby nåt vidare men backar har vi ju brist på så jag antar vi får se nån junis eller om de kör på 4 eller 5 backar imorgon!!
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Gör Huokko 30 mål?
Ja!
7 röster (28%)
Tveksamt
3 röster (12%)
Nej
7 röster (28%)
Rena transportsträckan
8 röster (32%)
Ja!
7 röster (28%)
Tveksamt
3 röster (12%)
Nej
7 röster (28%)
Rena transportsträckan
8 röster (32%)
Sv: 25/10 AIK - Leksand
nyz: måste varit en kul match o tittat på för aik supportrarna :D haha :D välkommen upp till leksand sen aik :)
Sv: 25/10 AIK - Leksand
"3.968 personer såg onsdagskvällens match." allt enligt matchrapporten på dn.se. Tyckte mig läsa innan matchen att det sålts 6000(+) biljetter! Måste ha varit nån slags tafatt försök att dra mer folk till hovet... undrar just om dom gjort som brukligt och höjt biljettpriset med 20-30 spänn i hopp om att få in lite extra slantar? I så fall måste man beteckna resultatet som mindre lyckat - snopet.
Sv: 25/10 AIK - Leksand
0 - 4 (0 - 1, 0 - 2, 0 - 1)
Första Perioden
16.42 0 - 1 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi (15. HUOKKO, Jan)
Andra Perioden
21.20 0 - 2 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi (49. KARLSSON, Gabriel
17. KARLBERG, Mikael)
29.54 0 - 3 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi (17. KARLBERG, Mikael)
Tredje Perioden
58.50 0 - 4 PP1 Leksand 41. BELLEMARE, Pierre-edouard
(19. HEDLUND, Magnus)
Helt OK!!
Första Perioden
16.42 0 - 1 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi (15. HUOKKO, Jan)
Andra Perioden
21.20 0 - 2 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi (49. KARLSSON, Gabriel
17. KARLBERG, Mikael)
29.54 0 - 3 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi (17. KARLBERG, Mikael)
Tredje Perioden
58.50 0 - 4 PP1 Leksand 41. BELLEMARE, Pierre-edouard
(19. HEDLUND, Magnus)
Helt OK!!
Sv: 25/10 AIK - Leksand
Snälla kicka Herman...ända nytta han gör är väl o polerar bänkar i utvisningsbåsen...
Sv: 25/10 AIK - Leksand
nr19 Brus: hmmm...
02.48 10 min Leksand 39. VAARASUO, Ilkka CHE-B
02.48 2 min Leksand 39. VAARASUO, Ilkka CHE-B
02.48 10 min Leksand 39. VAARASUO, Ilkka CHE-B
02.48 2 min Leksand 39. VAARASUO, Ilkka CHE-B
« Föregående · 778036 · Nästa »
(41. BELLEMARE, Pierre-edouard
24. MIKKOLA, Niko)