« Föregående · 806984 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Rögle - Leksand !!
Alisandali:
Oerhört roligt med en seger mot serieledarna. NU hoppas vi på en positiv trend med massa 3 poängare under 2007.
Oerhört roligt med en seger mot serieledarna. NU hoppas vi på en positiv trend med massa 3 poängare under 2007.
Sv: Rögle - Leksand !!
Alisandali: mmm :) men kanske finns nått dansk bragdguld man kan få ? jamenar vi spelar matchen i danmark och har en dansk målvakt ?:)
Sv: Rögle - Leksand !!
Db_04: När man inte får bragdguldet för både OS och VMguld , så skulle jag knappast tro att en seger i Skåneland räcker till .
Men skönt att vi vann där nere och fick avsluta året med en seger .
Men skönt att vi vann där nere och fick avsluta året med en seger .
Sv: Rögle - Leksand !!
Db_04:
Kul och se att Siklenka gör 2 + 1.. undra hur många han va inne på bakåt =)
Kul och se att Siklenka gör 2 + 1.. undra hur många han va inne på bakåt =)
Sv: Rögle - Leksand !!
Alisandali: härligt ,seger i ängelholm är starkt och med hirsch i målet, satsar vi på bragdguld?
Sv: Rögle - Leksand !!
leksandboy:
42.08 2 - 3 EQ Leksand 23. SIKLENKA, Mike
(24. MIKKOLA, Niko
13. GREEN, Morten)
42.08 2 - 3 EQ Leksand 23. SIKLENKA, Mike
(24. MIKKOLA, Niko
13. GREEN, Morten)
Sv: Rögle - Leksand !!
leksandboy:
2 - 1 genom Albrandt. kom igen nu Leksand sluta ta skitnödiga utvisningar ;)
2 - 1 genom Albrandt. kom igen nu Leksand sluta ta skitnödiga utvisningar ;)
Sv: Rögle - Leksand !!
mattias - 74: kanske man kunnat gjort om man hade legat 1a men nu ...när vi är på osäker mark
Sv: Rögle - Leksand !!
Db_04:
Nej verkligen inte men kaneke bra ioch lufta båda målisarna till en ev kvalserie ??
Nej verkligen inte men kaneke bra ioch lufta båda målisarna till en ev kvalserie ??
Sv: Rögle - Leksand !!
mattias - 74: ja man kan ju undra hur dom tänker.... Joni kanske är skadad... för inte ställer dom väll den där i mål annars?
Sv: Rögle - Leksand !!
Hirsch i mål ?? Allvarligt.. Viktigaste matchen i serien och Dansken får stå! Dags för kulramen ??
Sv: Hultgren till Norge
Alisandali: det kommer enligt rykten komma in en back till i alla fall.
Sen hoppas jag att klubben lånar ut Niklas Andersén och Mattias Ritola omgående.
Sen hoppas jag att klubben lånar ut Niklas Andersén och Mattias Ritola omgående.
Sv: Hultgren till Norge
Db_04: Db_04: hoppas de kommer in några klassförvärv nu tack :D
Diaz @ Stockholm Idag kl. 15:50
Inlägget flyttat till rätt tråd .
Diaz @ Stockholm Idag kl. 15:50
Inlägget flyttat till rätt tråd .
Sv: Tommy Sandlin död
leksandboy: ja tommy hade inte sin bästa tid i Leksand men en stor människa var han , och en trevlig person också.
RIP TOMMY en av landets största hockeyprofiler genom tiderna
RIP TOMMY en av landets största hockeyprofiler genom tiderna
Sv: Hultgren till Norge
Diaz: bara det inte blir för många ändringar i truppen men det är bättre dom sker nu än alledes före deadline
Sv: Hultgren till Norge
Stigsson: om nu Wallenberg försvinner vet jag inte men dessa två backar hade märkbara problem med Borlänges div 1 grabbar så det är väll knappast någon dum grej att göra sig av med dom
Rögle - Leksand !!
Match ikväll efter juluppehållet,
Hoppas inte spelarna ätit för mycket julmat!
Tips: 2 - 4
Hoppas inte spelarna ätit för mycket julmat!
Tips: 2 - 4
Sv: Hultgren till Norge
penisse: Det verkar vara rena Malmösyndromet här. Har ni nå spelare kvar snart? ;-)
Sv: Österby till Norge
Diaz: ja du kan man kan ju undra, Wallenberg jobbar dock på ganska bra under matcherna tycker jag men från 4e kedjan i allsvenskan till elitserien känns lite knasigt.
Nur äppelboMagnus helt förlorad i alla fall
Nur äppelboMagnus helt förlorad i alla fall
Sv: Österby till Norge
Db_04: LOL wallenberg till malmö??? han platsar knappt i LIF ju...han har ju aldrig lyckas i ES, ska han göra det nu?? NJET!!
Sv: Österby till Norge
penisse: står även så i Borlänge Tidning.
Även Wallenberg påväg bort.
Kanske det vore dags att skicka i väg Herman Hultgren då också?
Även Wallenberg påväg bort.
Kanske det vore dags att skicka i väg Herman Hultgren då också?
Sv: God Jul!
brynasaren: helt fel...
Hoppas att du fick ett rättstvningsprogram bland klapparna, om du nu fick några. Har hört att man ska vara snäll och lydig för att få besök av tomten - då menar jag den riktiga, grå... inte amerikatomten som är coca-colaröd, eller den där som håller till utanför mora.
Hoppas att du fick ett rättstvningsprogram bland klapparna, om du nu fick några. Har hört att man ska vara snäll och lydig för att få besök av tomten - då menar jag den riktiga, grå... inte amerikatomten som är coca-colaröd, eller den där som håller till utanför mora.
Sv: God Jul!
God Jul!
Som julklapp till er leksingar har jag fixat så ni kan fortsätta använda ert klubbmärke när ni rasat fördigt i seriesystemen.
Som julklapp till er leksingar har jag fixat så ni kan fortsätta använda ert klubbmärke när ni rasat fördigt i seriesystemen.
Länkar:
http://www.hockeysnack.com/medlem/brynasaren/filarkiv.php?showfile=kntofsarnas_hockeybockeylag.gif
http://www.hockeysnack.com/medlem/brynasaren/filarkiv.php?showfile=kntofsarnas_hockeybockeylag.gif
« Föregående · 806984 · Nästa »
Såg en sekvens på TV 4 sporten om det där debacklet om det ev 4 - 4 målet som Rögle skulle haft i slutet men det är alldeles för svårt att se på TV bilderna om det är hög klubba eller inte. Hur som helst så kanske Claesson kompenserade denna händelse med alla andra gånger han varit och dömt i leksand då han har varit minst sagt värdelös!
hade gärna sett Kuben i en sådan här seriefinal eller nån annan ES domare!