« Föregående · 780165 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HI HI Hirsch - voivoi, perkele!
nyz: håller med dej totalt...men man vill ju inte ha inne den andra läckande saken?
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Metal Guru: Jo det är ju det... fast det hade ju kunnat va lite trevligt längs vägen, ändå.
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Diaz:
Skulle vara fint om Dansken kan hålla nollan i en period ikväll och vi gör ett par framåt
Skulle vara fint om Dansken kan hålla nollan i en period ikväll och vi gör ett par framåt
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
nyz:
Under hur det kommer att gå i tredje nu. Klappar vi ihop helt och hållet, eller täpper vi igen och trampar runt som vi kan göra ibland.
Kan bli 5-3 tro??
Under hur det kommer att gå i tredje nu. Klappar vi ihop helt och hållet, eller täpper vi igen och trampar runt som vi kan göra ibland.
Kan bli 5-3 tro??
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Alisandali:
Du kanske har så mycket självinsikt att du inte ställer dig i ett hockeymål på allsvensk nivå, utan kanske nöjer dig med innebandymål, när grabbens lag ska ha föräldramatch..?
Du kanske har så mycket självinsikt att du inte ställer dig i ett hockeymål på allsvensk nivå, utan kanske nöjer dig med innebandymål, när grabbens lag ska ha föräldramatch..?
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
norrland: tro fan att han skulle vara bättre med ryggen vänd mot spelet... har inte haft det minsta förstroende för honom sen premiären mot vik. Sullar med pucken och ser ut att ha problem med avståndsbedömningen - kass helt enkelt!
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Per HApps: Det är det alltid :-)
Kul för er att ni fick en bra målis vid namn Johan, vi skulle behöva han, ska vi byta?
Kul för er att ni fick en bra målis vid namn Johan, vi skulle behöva han, ska vi byta?
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
nyz: 26-8 i skott efter två perioder och underläge med 2-3 .
Och en räddningsprocent på HELA 62,5 % .
Och en räddningsprocent på HELA 62,5 % .
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
norrland: han har iaf motat 5 puckar! :) Förstå vad växjospelarna ska skratta i pausen... pinsamt dåligt!
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
norrland: 8 skott på Hrisch o han har släppt in 3....Fan han skulle inte ens passa i TVPUCKEN!
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Alisandali:
Hirsch kan verkligen vara upp som en sol och ned som en pannkaka. Nu räcker det.
Hirsch kan verkligen vara upp som en sol och ned som en pannkaka. Nu räcker det.
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Diaz: Det är en period kvar , fast det känns inte bra med Hirsch längst bak .
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Eftersom mattias inte är här så får väl jag styra upp det till rätt tråd .
35.01 2 - 3 EQ Växjö 36. NOLAN, Brandon
(32. ANDERSSON, Johan)
35.01 2 - 3 EQ Växjö 36. NOLAN, Brandon
(32. ANDERSSON, Johan)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Diaz: Är det inte läge att stoppa in Läck i målet...Nu får dom ta och laga Joni så att det blir ordning i målet!!
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
35.01 2 - 3 EQ Växjö 36. NOLAN, Brandon
(32. ANDERSSON, Johan)
HATAR HIRSCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför står han inte med på listan --->
(32. ANDERSSON, Johan)
HATAR HIRSCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför står han inte med på listan --->
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
25.23 2 - 2 PP1 Växjö 32. ANDERSSON, Johan
(21. ROSÉN, Robert
4. PAUKKUNEN, Markku)
SUCK!!!!!!!!!!!!!!
(21. ROSÉN, Robert
4. PAUKKUNEN, Markku)
SUCK!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Metal Guru:
Skönt, det är nämligen en av mina personliga favoriter också, efter tiden i MoDo! :)
Skönt, det är nämligen en av mina personliga favoriter också, efter tiden i MoDo! :)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
nyz: hirsch är ju från danmark..måste man säga nå mer...hur många gånger har inte han sållat in mål :S ? han är ju lika hålig som en schweizerost :D
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
???? 20-2 i skott... Fan Hirsch är grym idag med en räddningsprocent på hela 50!!!
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
18.16 2 - 1 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi
(23. SIKLENKA, Mike
49. KARLSSON, Gabriel)
(23. SIKLENKA, Mike
49. KARLSSON, Gabriel)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
02.32 0 - 1 SH1 Växjö 32. ANDERSSON, Johan
(26. ERIKSSON, Jonas
12. YNGVESSON, Torsten)
(26. ERIKSSON, Jonas
12. YNGVESSON, Torsten)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Hoppas att killarna tar hem 3 poäng ikväll, annars får man ett helvete av kompisarna o alla andra i växjö. ;).
Resultat: 3-2. saarela, green och houkko nätar!
Resultat: 3-2. saarela, green och houkko nätar!
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Gidde:
Ja, han tog ju sina första stapplande elit-skär hos oss, och det har vi inte glömt.
Ja, han tog ju sina första stapplande elit-skär hos oss, och det har vi inte glömt.
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Metal Guru:
Aha!
Det förklarar saken, du tycker att han är bra alltså! :)
Jag blev rädd att någon inte förstod att han är bra, och ville sparka honom ju...
Aha!
Det förklarar saken, du tycker att han är bra alltså! :)
Jag blev rädd att någon inte förstod att han är bra, och ville sparka honom ju...
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Gidde:
Snacka med mig. Jag vill att Leksand lånar ut kvartern till oss.
Snacka med mig. Jag vill att Leksand lånar ut kvartern till oss.
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Ja, vem tusan har röstat på Hedlund?!?!
Den skulle jag vilja ta ett snack med!! ;-)
Den skulle jag vilja ta ett snack med!! ;-)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Diaz: Kanske ingen idee att dra så stora växlar av det när det är 1 person som röstat på varje spelare :)
« Föregående · 780165 · Nästa »
Kanske ska stoppa in Stefan Lunner i målet...