« Föregående · 796030 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Bortamatch i Karlskoga
Metal Guru: Det gick rykten på sta...byn att du var här inne och höll en tumme för leksand. Fick lov att kika in.
Ps. jag har nyss fått in en leverans med tjära
Ps. jag har nyss fått in en leverans med tjära
Sv: Bortamatch i Karlskoga
Gusten & Knogen:
Kanske är så att Metal Guru håller lite på LIF i smyg :-)
Kanske är så att Metal Guru håller lite på LIF i smyg :-)
Sv: Bortamatch i Karlskoga
Gusten å Knogen:
Vafan, har ni inte bättre för er än att följa med i en sån här gästbok på en söndagskväll? Är ni smygleksingar, eller???
Vafan, har ni inte bättre för er än att följa med i en sån här gästbok på en söndagskväll? Är ni smygleksingar, eller???
Sv: Bortamatch i Karlskoga
Metal Guru:
Verkar som om det blir svårt att hänga hem en trea idag, vilket då är synd om dom andra tappar poäng
Verkar som om det blir svårt att hänga hem en trea idag, vilket då är synd om dom andra tappar poäng
Sv: Bortamatch i Karlskoga
Metal Guru:
Jag skulle iofs inte använda ordet positivt i det sammanhanget... ;-)
Jag skulle iofs inte använda ordet positivt i det sammanhanget... ;-)
Sv: Bortamatch i Karlskoga
norrland:
4 minutes to go; 4-4.
Och positivt: samtliga övriga lag som konkurrerar om tredjeplatsen förlorar också poäng.
4 minutes to go; 4-4.
Och positivt: samtliga övriga lag som konkurrerar om tredjeplatsen förlorar också poäng.
Sv: Bortamatch i Karlskoga
nyz:
Ja det var väldigt lämpligt. Nu är det bara att ösa på de sista 20 min
Ja det var väldigt lämpligt. Nu är det bara att ösa på de sista 20 min
Sv: Bortamatch i Karlskoga
norrland: skaplig vändning... 4-4 med 4sek kvar av 2:a
Håll i minnet att vi ALDRIG förlorat mot bik!
Håll i minnet att vi ALDRIG förlorat mot bik!
Sv: Bortamatch i Karlskoga
37.47 4 - 3 EQ Leksand 12. VOPAT, Roman
(14. OLLAS, Jesper)
Nu kanske det är något på gång...
(14. OLLAS, Jesper)
Nu kanske det är något på gång...
Sv: Bortamatch i Karlskoga
norrland: ja det är sinnessjukt det stråt dock 3-1 nu, men detta är inte tillåtet om man ska kunna lira i elitserien! FAN!
Sv: Bortamatch i Karlskoga
mattias - 74:
Verkar om du får fel i kväll.
Hur fan gick det här till????
01.56 3 - 0 EQ Bofors 14. NIINIKOSKI, Mikko
(20. GELLERSTEDT, Joachim
13. BÜLOW, Johan)
01.28 2 - 0 EQ Bofors 10. ERIKSSON, Fredrik
00.59 1 - 0 EQ Bofors 24. NÄSLUND, Kristoffer
Verkar om du får fel i kväll.
Hur fan gick det här till????
01.56 3 - 0 EQ Bofors 14. NIINIKOSKI, Mikko
(20. GELLERSTEDT, Joachim
13. BÜLOW, Johan)
01.28 2 - 0 EQ Bofors 10. ERIKSSON, Fredrik
00.59 1 - 0 EQ Bofors 24. NÄSLUND, Kristoffer
Sv: Leksand - AIK !!
mok:
trodde faktikst inte han skulle gå till Frölunda utan jag tippade mer på Malmö eller Färjestad!
trodde faktikst inte han skulle gå till Frölunda utan jag tippade mer på Malmö eller Färjestad!
Sv: Leksand - AIK !!
mattias - 74: Ja då jag har sett han har han haft många dåliga dagar men svårt o säga nått av det man såg i Frölunda då merparten av laget spelade kass och han själv spelade för lite. Lider en aning med den killen. Han trodde väl livet låg framför han när alla klubbar jagade honom och han skrev på för Frölunda. Tänk så illa det kan gå ibland.
Sv: Leksand - AIK !!
mok :
Byter tråd :)
Ja det var faktiskt skrattretande och se hur dålig han faktiskt var i matchen.
Men men kanske bara hade en dålig dag !
Byter tråd :)
Ja det var faktiskt skrattretande och se hur dålig han faktiskt var i matchen.
Men men kanske bara hade en dålig dag !
Bortamatch i Karlskoga
Tror självklart på en ny triumf av de blåvita..
Eftersom jag också skall åka dit så vill man ju se massa mål !!
Tips: 1 - 15 !!
Eftersom jag också skall åka dit så vill man ju se massa mål !!
Tips: 1 - 15 !!
Sv: Årets understatement!
mattias - 74:
och så kvällens sopa förstårs. Johan Ryno!! Lika bra han stannar i AIk för i Frölunda tillför han inte ett skit om han spelar så här.....
och så kvällens sopa förstårs. Johan Ryno!! Lika bra han stannar i AIk för i Frölunda tillför han inte ett skit om han spelar så här.....
Sv: Årets understatement!
Bonäs norra:
Dagens analys: Bra match av leksand i första perioden. onödiga utvisningar ställde till det i andra. Kontrollerade matchen annars. VIK och SSk förlorade..
Dagens pucko: Kille iförd brynäströja skriker älskar AIK !!
Dagens hjältar: 2 killar från mora säger ! Hej vi bor i mora men håller på leksand...
Dagens analys: Bra match av leksand i första perioden. onödiga utvisningar ställde till det i andra. Kontrollerade matchen annars. VIK och SSk förlorade..
Dagens pucko: Kille iförd brynäströja skriker älskar AIK !!
Dagens hjältar: 2 killar från mora säger ! Hej vi bor i mora men håller på leksand...
Sv: Leksand - AIK !!
Seger med 4-2 efter en riktigt bra första period , faktiskt en av dom bättre jag sett i år .
Sen blev AIK inbjudna i matchen efter en drös utvisningar i andra , och därigenom blev det match igen .
När Leksandsutvisningarna var avklarade så satt 4-2 bara några sekunder senare .
Vinst med 4-2 till slut och "en dag på jobbet "för grabbarna , och nu tar vi Bofors på Söndag .
Sen blev AIK inbjudna i matchen efter en drös utvisningar i andra , och därigenom blev det match igen .
När Leksandsutvisningarna var avklarade så satt 4-2 bara några sekunder senare .
Vinst med 4-2 till slut och "en dag på jobbet "för grabbarna , och nu tar vi Bofors på Söndag .
Sv: Leksand - AIK !!
norrland: ja det får vi verkligen hoppas, det vore kul att bjuda 08:or på sådant:D, 5-1 till grabbarna ikväll: morten nätar 2 o jensa 2 sista vet jag inte :P
Sv: Leksand - AIK !!
mattias - 74:
Hoppas att grabbarna snurrar upp AIK rejält ikväll. Skulle vara trevligt om dom bjöd upp till Daladans.
Hoppas att grabbarna snurrar upp AIK rejält ikväll. Skulle vara trevligt om dom bjöd upp till Daladans.
Sv: Årets understatement!
nyz: Humor att aftonblaskan konsulterar tidernas sämste sportchef när man vill göra en analys av elitserien. Snacka om att hela hockeysverige stannar upp och lyssnar till vad han har att säga.....NOT.
Sv: Årets understatement!
nyz:
Haha!
Läste det där igår kväll och skrattade högt.
Tyder ju ändock på viss självinsikt, dock lite väl sent...
:)
Haha!
Läste det där igår kväll och skrattade högt.
Tyder ju ändock på viss självinsikt, dock lite väl sent...
:)
Årets understatement!
Att han ändå insåg det till slut!
Följande text är ett citat av Anders "masken" Carlsson, skrivet i SB av honom själv:
"Ryktas om, att Kent Norberg i Timrå sitter och skriver en handbok för Sportchefer… Synd han inte gav ut den tidigare för då hade jag själv köpt det första exemplaret."
Följande text är ett citat av Anders "masken" Carlsson, skrivet i SB av honom själv:
"Ryktas om, att Kent Norberg i Timrå sitter och skriver en handbok för Sportchefer… Synd han inte gav ut den tidigare för då hade jag själv köpt det första exemplaret."
Sv: Min bil är inte lik din bil....
nr19 Brus: Och jag som alltid har trott att Audi hade ett bra andrahandsvärde. Ack så man kan bedra sig ;)
Min bil är inte lik din bil....
Min bil är inte lik din bil....
2006-11-30 10:00
...för min bil det är en LIFbil. Riktigt ordagrant citerat från Robban Brobergs gamla slagdänga är det kanske inte men tillräckligt nära för att få till en rubrik i alla fall.
I lördags rullade en oerhört elegant bil in i kommunen. Det var Michael Sjölund från Härnösand som kom på besök med sin vita Audi. Med klubbmärket och texten "En gång Leksing, alltid Leksing" på motorhuven och "Vi ska tillbaka" på bakrutan så råder det ingen tvekan om att budskapet nås av medtrafikanterna.
Det råder väl ingen direkt tvekan om vilket lag som står honom närmast?
Vi bugar och bockar oss för initiativet att sprida mer LIF ute på vägarna och passar på att efterfråga fler bilder på hur just du stödjer laget i ditt hjärta.
Bild se länk:
2006-11-30 10:00
...för min bil det är en LIFbil. Riktigt ordagrant citerat från Robban Brobergs gamla slagdänga är det kanske inte men tillräckligt nära för att få till en rubrik i alla fall.
I lördags rullade en oerhört elegant bil in i kommunen. Det var Michael Sjölund från Härnösand som kom på besök med sin vita Audi. Med klubbmärket och texten "En gång Leksing, alltid Leksing" på motorhuven och "Vi ska tillbaka" på bakrutan så råder det ingen tvekan om att budskapet nås av medtrafikanterna.
Det råder väl ingen direkt tvekan om vilket lag som står honom närmast?
Vi bugar och bockar oss för initiativet att sprida mer LIF ute på vägarna och passar på att efterfråga fler bilder på hur just du stödjer laget i ditt hjärta.
Bild se länk:
Leksand - AIK !!
Ny match imorgon...
Bottennapp senast och det får AIk sota för...
8 - 1 till leksand..
Vill gärna se Hägglund hänga några..
Bottennapp senast och det får AIk sota för...
8 - 1 till leksand..
Vill gärna se Hägglund hänga några..
Varför?!
Varför högg vi inte i nån av dessa herrar?
www.eliteprospects.com/player.php?player=8716
www.eliteprospects.com/player.php?player=1135
Behöver vi inte nån förstärkning?
Ett par backar kanske?
HEDBERG?
några forwards??
FINNEN I BÅSET GÖR OSS GLADA :D hmmm
han e ju lika livlig som Arne Weise på julafton...
www.eliteprospects.com/player.php?player=8716
www.eliteprospects.com/player.php?player=1135
Behöver vi inte nån förstärkning?
Ett par backar kanske?
HEDBERG?
några forwards??
FINNEN I BÅSET GÖR OSS GLADA :D hmmm
han e ju lika livlig som Arne Weise på julafton...
Sv: Nyköping - Leksand !!
mattias - 74: va inte så säker på 6 poäng där, aik kan skrälla emot oss o bofors vill sparka oss i kulorna så vem vet
Sv: Nyköping - Leksand !!
Metal Guru:
Ja from idag så men en förlust låg ganska nära till hands, de hade väl 9 raka tror jag utan förlust eller nåt och hur är de man säger. Ju fler segrar ju närmare en förlust kommer man så nu blir det förhhoppningsvis 9 nya segrar innan nästa förlust kommer :)
Aik Hemma på fredag och Bofors borta på Sön känns som 6 poäng...
Ja from idag så men en förlust låg ganska nära till hands, de hade väl 9 raka tror jag utan förlust eller nåt och hur är de man säger. Ju fler segrar ju närmare en förlust kommer man så nu blir det förhhoppningsvis 9 nya segrar innan nästa förlust kommer :)
Aik Hemma på fredag och Bofors borta på Sön känns som 6 poäng...
Sv: Nyköping - Leksand !!
mattias - 74:
Verkligen illa.
Dessutom så har vi Björklöven och Växjö i hasorna.
Illa illa.
Verkligen illa.
Dessutom så har vi Björklöven och Växjö i hasorna.
Illa illa.
Sv: Nyköping - Leksand !!
norrland:
Nu är Leksand 4:a
1 Rögle 22 17 4 1 3 83- 37 58
2 Södertäl 22 15 4 3 1 86- 40 50
3 Västerås 23 14 4 5 0 83- 50 46
4 Leksand 23 13 4 6 2 91- 50 45
5 Björklöv 22 13 2 7 1 84- 59 42
6 Växjö 21 12 4 5 0 81- 57 40
7 Almtuna 22 11 2 9 1 75- 76 36
8 Nyköping 23 9 5 9 1 74- 74 33
9 Oskarsha 22 9 3 10 1 62- 56 31
10 AIK 21 8 4 9 0 40- 53 28
11 Bofors 22 5 4 13 1 60- 79 20
12 Sundsval 22 4 7 11 1 53- 82 20
13 Nybro 22 5 3 14 1 65- 95 19
14 Hammarby 23 3 6 14 3 69-116 18
15 Arboga 21 5 2 14 0 44- 77 17
16 Huddinge 21 2 4 15 2 45- 94 12
Nu är Leksand 4:a
1 Rögle 22 17 4 1 3 83- 37 58
2 Södertäl 22 15 4 3 1 86- 40 50
3 Västerås 23 14 4 5 0 83- 50 46
4 Leksand 23 13 4 6 2 91- 50 45
5 Björklöv 22 13 2 7 1 84- 59 42
6 Växjö 21 12 4 5 0 81- 57 40
7 Almtuna 22 11 2 9 1 75- 76 36
8 Nyköping 23 9 5 9 1 74- 74 33
9 Oskarsha 22 9 3 10 1 62- 56 31
10 AIK 21 8 4 9 0 40- 53 28
11 Bofors 22 5 4 13 1 60- 79 20
12 Sundsval 22 4 7 11 1 53- 82 20
13 Nybro 22 5 3 14 1 65- 95 19
14 Hammarby 23 3 6 14 3 69-116 18
15 Arboga 21 5 2 14 0 44- 77 17
16 Huddinge 21 2 4 15 2 45- 94 12
« Föregående · 796030 · Nästa »
Tjära Gusten:
Du är allt för älskvärd!
Men sch! Jag wallraffar. Å håll käft om det nu.