« Föregående · 805384 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Petter Ullman till örebro
Alisandali: nej har inte gått särskilt bra för han i arboga, tror han var 4de back eller nått...o dom 3 framför han vet ja absolut inget om så det är ju inte direkt klass på det hela....så ja vet inte...
Sv: Petter Ullman till örebro
Db_04: Jag förstår inte heller vitsen med att han går till Örebro , ska han spela i div 1 så ser jag att Borlänge borde vara bästa alternativet .
Varför stanade han inte kvar i Arboga där han har spelat 8 matcher , platsade han inte ens där ???
Varför stanade han inte kvar i Arboga där han har spelat 8 matcher , platsade han inte ens där ???
Sv: Petter Ullman till örebro
Venne: tycker de är ganska dåligt av leksand å släppa han till Örebro.... finns 2 klubbar från länet i samma serie även om Falu IF är ganska kassa så kan dom väll släppa han till Borlänge. eller varför inte nån allsvensk klubb... men han kanske kommer tillbaks om Örebro får nå skit för obolaffären
Sv: Petter Ullman till örebro
Venne: det är klart ...men sen om det är ett lån eller permanent övergång står det ej
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Alisandali:
Vad tror du om fortsättningen ?? Blir det 1, 2 eller fler spelare som tillkommer i Leksand ! Jag hoppa spå en bra Back nu som komplement till Pettinen samt en Sniper av ryder klass.. Men men Lundström kanske inte lyssnar på oss =)
Vad tror du om fortsättningen ?? Blir det 1, 2 eller fler spelare som tillkommer i Leksand ! Jag hoppa spå en bra Back nu som komplement till Pettinen samt en Sniper av ryder klass.. Men men Lundström kanske inte lyssnar på oss =)
Sv: God Jul!
mattias - 74: Salo har det ju drivits med sedan Vitrysslands matchen o många verkar ha glömt vad han gjort innan detta vilket är synd. Har inte alltid gillat honom måste jag erkänna o gör det inte alltid nu heller men idiotiskt att en person kan få så mycke skit för en förlust när hela laget var orsaken.
Sen skämtade jag aldrig om Läck... sade bara man kunde det :)
Sen skämtade jag aldrig om Läck... sade bara man kunde det :)
Sv: God Jul!
65selander:
Kopierar den för dig då , hör av dig när du läst den så kan jag ta bort den :
I dag meddelade sportchefen Mikael Lundström att föreninge skrivit ett flerårskontrakt med den talangfulle Målvakten Eddie Läck.
Kontrakten sträcker sig till och med 2009.
- Vi vill satsa på Eddie och det här är ett sätt för oss att visa att vi vill att han ska fortsätta utvecklas med oss i framtiden, säger sportchefen.
Den artonårige målvaktstalangen har vid flera tillfällen fått möjligheten att träna och till och med spela match med A-laget. Nu senast höll han nollan i träningsmatchen mot Borlänge. Enligt flera som fanns på plats och såg matchen så var han en av de klart mest framträdande i laget.
- Han har alla möjligheter att bli en riktigt bra målvakt, förklarar Mikael Lundström. Eddie är väldigt ambitiös och vetgirig och har precis den inställning som vi vill att en spelare hos oss ska ha.
Nu närmast kommer han att spela med Leksands J20-trupp, men vi kan nog räkna med att hans efternamn, det för en målvakt tidningsrubriksmässiga, Läck kommer att sysselsätta en och annan rubriksättare framöver.
Fast då i positiv bemärkelse.
Kopierar den för dig då , hör av dig när du läst den så kan jag ta bort den :
I dag meddelade sportchefen Mikael Lundström att föreninge skrivit ett flerårskontrakt med den talangfulle Målvakten Eddie Läck.
Kontrakten sträcker sig till och med 2009.
- Vi vill satsa på Eddie och det här är ett sätt för oss att visa att vi vill att han ska fortsätta utvecklas med oss i framtiden, säger sportchefen.
Den artonårige målvaktstalangen har vid flera tillfällen fått möjligheten att träna och till och med spela match med A-laget. Nu senast höll han nollan i träningsmatchen mot Borlänge. Enligt flera som fanns på plats och såg matchen så var han en av de klart mest framträdande i laget.
- Han har alla möjligheter att bli en riktigt bra målvakt, förklarar Mikael Lundström. Eddie är väldigt ambitiös och vetgirig och har precis den inställning som vi vill att en spelare hos oss ska ha.
Nu närmast kommer han att spela med Leksands J20-trupp, men vi kan nog räkna med att hans efternamn, det för en målvakt tidningsrubriksmässiga, Läck kommer att sysselsätta en och annan rubriksättare framöver.
Fast då i positiv bemärkelse.
God Jul!
God Jul alla Leksingar.
Väl mött efter jul för nya segertåg och förhoppningsvis en Kvalserie!
// Mattias!
Väl mött efter jul för nya segertåg och förhoppningsvis en Kvalserie!
// Mattias!
Sv: Borlänge - Leksand 20/12 i Borlänge Ishall
LA Kings: mjo han vet nog skickade de till han samtidigt som ja la upp artikeln på svenskafans
Sv: Borlänge - Leksand 20/12 i Borlänge Ishall
Falahk: Om det var Borlängematchen du menade så (se också länken till SvenskaFans som mattias-74 gav nedan):
Leksands lag i Borlänge:
Målvakt Eddie Läck (Erik Hanses)
1a Femman
Magnus Hedlund - Elias Granath - Jens Bergenström - Gabbe Karlsson - Mattias Ritola
2a Femman
Magnus Österby- Herman Hultgren - Johan Hägglund -Johan Eneqvist- Jesper Ollas
3e Femman
Niklas -Andersén - Mattias Sunnanängs - Johan Skinnars - Viktor Enmalm - Magnus Kullerback
4e
Marcus Grönqvist - Tobias Görndt
Leksands lag i Borlänge:
Målvakt Eddie Läck (Erik Hanses)
1a Femman
Magnus Hedlund - Elias Granath - Jens Bergenström - Gabbe Karlsson - Mattias Ritola
2a Femman
Magnus Österby- Herman Hultgren - Johan Hägglund -Johan Eneqvist- Jesper Ollas
3e Femman
Niklas -Andersén - Mattias Sunnanängs - Johan Skinnars - Viktor Enmalm - Magnus Kullerback
4e
Marcus Grönqvist - Tobias Görndt
Sv: Borlänge - Leksand 20/12 i Borlänge Ishall
Falahk: menar du allmänt eller bara för borlänge matchen?
Sv: Borlänge - Leksand 20/12 i Borlänge Ishall
Alisandali: men som sagt , ja tror inte Borlänge hade vunnit om dom vart med heller, det var en plojmatch men de var kul iaf
« Föregående · 805384 · Nästa »