« Föregående · 827496 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Diaz: Tagga ner en aning! Du har postat inlägg på inlägg och samtliga dessa har varit en mening, max tre rader.
Samla ihop monologen i ett inlägg fortsättningsvis, tack...
Förövrigt är jag glad att du inte har jobbet som sportchef i LIF :)
Samla ihop monologen i ett inlägg fortsättningsvis, tack...
Förövrigt är jag glad att du inte har jobbet som sportchef i LIF :)
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Alisandali:
Bara LIF vinner så får Peter H ha vilken % som helst... :-)
Bara LIF vinner så får Peter H ha vilken % som helst... :-)
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Alisandali: vi har haft 4 emot 5 i 8 ca 10 min, starkt att inte släppa in nått! *ta i trä*
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
norrland: Ja 32-15 i skott till Leksand efter två perioder , MEN Andreas Andersson leder ändå över Peter Hirshc med 87,5 mot 86,7 i räddningsprocent .
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
norrland: ännu en till
50.06 2 min Leksand 23. SIKLENKA, Mike HOOK
50.06 2 min Leksand 23. SIKLENKA, Mike HOOK
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Diaz:
Illa illa, satt precis och tänkte bara en tvåa på två perioder...
Illa illa, satt precis och tänkte bara en tvåa på två perioder...
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Bissett19: Håller med dig fullständigt där , fått nog av gamla Brynäsare i Leksand .
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
hmm...
48.16 2 min Leksand 19. HEDLUND, Magnus CROSS
47.29 2 min Leksand T. Team Leksand TOO-M
44.36 2 min Leksand 9. HÄGGLUND, Johan TRIP
42.56 2 min Leksand 7. ANDERSÉN, Niclas INTRF
48.16 2 min Leksand 19. HEDLUND, Magnus CROSS
47.29 2 min Leksand T. Team Leksand TOO-M
44.36 2 min Leksand 9. HÄGGLUND, Johan TRIP
42.56 2 min Leksand 7. ANDERSÉN, Niclas INTRF
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
mattias - 74:"Jag hade gärna sett Cassselståhl i Leksand !"
Haha.
Haha.
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Alisandali:
Verkar som om dom har skottat iväg en hel del puckar ikväll.
Hoppas att dom kan hålla detta ikväll.
Verkar som om dom har skottat iväg en hel del puckar ikväll.
Hoppas att dom kan hålla detta ikväll.
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Den kom :39.16 2 - 4 PP1 Leksand 15. HUOKKO, Jan
(52. SAARELA, Pasi)
(52. SAARELA, Pasi)
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
mattias - 74:
34.35 2 - 3 EQ Leksand 47. ENEQVIST, Johan
(19. HEDLUND, Magnus
Och nu spel 5 mot 3 i 1.33 , sätt 4:an nu då .
34.35 2 - 3 EQ Leksand 47. ENEQVIST, Johan
(19. HEDLUND, Magnus
Och nu spel 5 mot 3 i 1.33 , sätt 4:an nu då .
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Diaz:
tad et lugnt med sågandet av spelare. Jag hade gärna sett Cassselståhl i Leksand !
tad et lugnt med sågandet av spelare. Jag hade gärna sett Cassselståhl i Leksand !
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Alisandali: ja tack så mycket för det!! behövs! bra kämpat av grabbarna att stänka in den med 15 sek kvar!
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Diaz: Bra avslutning på perioden :
19.46 1 - 2 EQ Leksand 32. BERGENSTRÖM, Jens
(7. ANDERSÉN, Niclas)
19.46 1 - 2 EQ Leksand 32. BERGENSTRÖM, Jens
(7. ANDERSÉN, Niclas)
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Lyfter upp matchtråden , håll er i den när det gäller matchen mot Rögle .
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
14.03 1 - 1 EQ Leksand 17. KARLBERG, Mikael
(24. MIKKOLA, Niko)
TACK!!
(24. MIKKOLA, Niko)
TACK!!
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
BRA START!
05.43 1 - 0 EQ Rögle 14. GATH, Mikael
(19. JÖNSSON, Kenny
38. WALLGREN, Tomas)
hoppas inte hirsch är på en annan planet idag :(
05.43 1 - 0 EQ Rögle 14. GATH, Mikael
(19. JÖNSSON, Kenny
38. WALLGREN, Tomas)
hoppas inte hirsch är på en annan planet idag :(
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Venne: det värvas som fan idag, är det sista dan på värvningsfönstret eller?
går matchen i nån webbradio?
går matchen i nån webbradio?
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Diaz: Leksand har tyvärr inte så fet plånbok som de flesta verkar tro, tror dock att vi kan få en suprise när vi vaknar å kikar hemsidan imorrn=)
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Den trettioettårige högerskytten ser i nuläget ut att bli den sista brickan i årets lagbygge.
- Vi får se vad som händer men just nu är det ganska lugnt på spelarmarknaden, berättar Mikael Lundström.
lugnt på spelarmarknaden?
tycker lag hittar spelar som aldrig förr just nu!?
Ja tror malmö hittat en guldklimp i Jyri Marttinen:
www.eliteprospects.com/player.php?player=3186
- Vi får se vad som händer men just nu är det ganska lugnt på spelarmarknaden, berättar Mikael Lundström.
lugnt på spelarmarknaden?
tycker lag hittar spelar som aldrig förr just nu!?
Ja tror malmö hittat en guldklimp i Jyri Marttinen:
www.eliteprospects.com/player.php?player=3186
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
även JESPER DAAMGARD var nära LEKSAND!!?!?!!
Lundström har ju spårat ut totalt!!!!!
Lundström har ju spårat ut totalt!!!!!
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Varför tog inte LIF knut henrik spets istället från arboga?
skit alltså!
Dan Johansson!?!?! värre än ett aprilskämt!!!
skit alltså!
Dan Johansson!?!?! värre än ett aprilskämt!!!
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Dag JOhansson måste vara ett skämt! detta är otroligt!!! snubben har aldrig lirat i ES o kommer aldrig platsa där heller! så varför ta in ett sånt stolpskott!?!
Casserståhl! FÅr en att grina ännu mera!
Hörde även om Loppan Hellqvist, får mig att grina ännu mera!!!
ÄR DETTA NYFÖRVÄRVSTANKAR MAN VILL HÖRA?!?!
Casserståhl! FÅr en att grina ännu mera!
Hörde även om Loppan Hellqvist, får mig att grina ännu mera!!!
ÄR DETTA NYFÖRVÄRVSTANKAR MAN VILL HÖRA?!?!
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
LA Kings: Ja precis =) det har vi inte till än mer en i tidningen från och med nu
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Falahk:
Jag hörde även ett rykte som placerar Kim Staal i Leksand men då lär de snabba sig sigan honom =)
Silly Season är ju mer rykten än nånting annat!
Jag hörde även ett rykte som placerar Kim Staal i Leksand men då lär de snabba sig sigan honom =)
Silly Season är ju mer rykten än nånting annat!
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Diaz: på tal om dåliga rykten så skriver expressen att leksand har vissat intresse för Casselståhl
Sv: Onsdag 31/1 kl 19.00: Rögle-Leksand
Varken ollas eller Bartek är med i kvällens match. Synd att inte bartek är med, hade gärnat sett honom lira.
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Venne: Det trodde jag faktiskt inte...men det låter på Lundström som han är att betrakta som en breddspelare. För någon av Huokko, Siklenka, Elofsson, Hedlund, Granat, Vaarasuo eller Pettinen lär väl han inte kunna peta och gå in i något av de tre första backparen? Så det är väl i fjärdebackpar han kan hamna ? I så fall på bekostnad av Andersén då?
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Metal Guru:
Nej det blir så ibland att jag postar tomma inlägg inte första gången det händer =)
Nej det blir så ibland att jag postar tomma inlägg inte första gången det händer =)
Sv: Värsta ryktet iår!!!!
Dragan 2k:
Eftersom MIF plockat tre backar på några dagar och LHC en back, så kan det nog vara så...
Eftersom MIF plockat tre backar på några dagar och LHC en back, så kan det nog vara så...
« Föregående · 827496 · Nästa »
inga höjdare direkt!