« Föregående · 834929 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
mattias - 74:
Nuuäresluut
4-4 blev det.
Jäkligt illa det här.
Nuuäresluut
4-4 blev det.
Jäkligt illa det här.
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
mattias - 74:
Tveksamt när man ser detta
61.44 2 min Leksand 25. PETTINEN, Tomi
Tveksamt när man ser detta
61.44 2 min Leksand 25. PETTINEN, Tomi
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
leksandboy:
hoppas på 2 pinnar nu 4 mot 3 nu för Leksand i början Av sudden!
hoppas på 2 pinnar nu 4 mot 3 nu för Leksand i början Av sudden!
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
mattias - 74:
Så kom 4 - 4 Fan också jaja 4 kvar hoppas de gör ett till Leksand !!
Så kom 4 - 4 Fan också jaja 4 kvar hoppas de gör ett till Leksand !!
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
mattias - 74: 56.16 4 - 4 PP1 IK O 25. HÅKANSSON, Fredrik
(7. EKBLAD, Emil)
FÅ RINTE HÄNDA!
(7. EKBLAD, Emil)
FÅ RINTE HÄNDA!
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
leksandboy:
Huokko ut med 4 kvar för P out Fan mina naglar hehe
Huokko ut med 4 kvar för P out Fan mina naglar hehe
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
leksandboy:
Ja de känner väl av att detta är den matchen då de kan säkra KS platsen ??
Ja de känner väl av att detta är den matchen då de kan säkra KS platsen ??
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
mattias - 74: Väldig mycket utvisningar nu:S, Biter sönder naglarna snart.
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
norrland:
3 - 4 nu och BP för Leksand med 8 minuter kvar. Nervöst som fan nu
3 - 4 nu och BP för Leksand med 8 minuter kvar. Nervöst som fan nu
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
Gidde:
Då är det bara två kvar :-)
43.06 2 - 4 EQ Leksand 19. HEDLUND, Magnus
(24. MIKKOLA, Niko
52. SAARELA, Pasi)
Då är det bara två kvar :-)
43.06 2 - 4 EQ Leksand 19. HEDLUND, Magnus
(24. MIKKOLA, Niko
52. SAARELA, Pasi)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
leksandboy:
Bartek igen.
23.47 2 - 3 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(24. MIKKOLA, Niko
13. GREEN, Morten)
Bartek igen.
23.47 2 - 3 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(24. MIKKOLA, Niko
13. GREEN, Morten)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
norrland:
Jäklar vad det går undan...
12.43 1 - 2 EQ Leksand 24. MIKKOLA, Niko
(41. BELLEMARE, Pierre-edouard
15. HUOKKO, Jan)
Jäklar vad det går undan...
12.43 1 - 2 EQ Leksand 24. MIKKOLA, Niko
(41. BELLEMARE, Pierre-edouard
15. HUOKKO, Jan)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
leksandboy: 11.48 1 - 1 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(13. GREEN, Morten
24. MIKKOLA, Niko)
han slår till igen ;)
(13. GREEN, Morten
24. MIKKOLA, Niko)
han slår till igen ;)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
leksandboy:
11.48 1 - 1 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(13. GREEN, Morten
24. MIKKOLA, Niko)
11.48 1 - 1 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(13. GREEN, Morten
24. MIKKOLA, Niko)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
norrland: Nej det ser inte så ut :S. Bara att Jobba på och framför allt ÅKA SKRIDSKOR!
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
leksandboy:
Ja precis. Bra start...eller??
02.33 2 min Leksand 15. HUOKKO, Jan HOOK
00.40 2 min Leksand 52. SAARELA, Pasi P-OUT
Ja precis. Bra start...eller??
02.33 2 min Leksand 15. HUOKKO, Jan HOOK
00.40 2 min Leksand 52. SAARELA, Pasi P-OUT
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
norrland: 03.52 1 - 0 PP1 IK O 15. JAENSSON, Fredric
(7. EKBLAD, Emil
10. LJUDÉN, Fredrik)
Så går det när man å¨ker på utvisningar ! KOM IGEN NU LEKSAND!
(7. EKBLAD, Emil
10. LJUDÉN, Fredrik)
Så går det när man å¨ker på utvisningar ! KOM IGEN NU LEKSAND!
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
mattias - 74:
Ut med mattias, och in med Nalle Puh, in med Nalle Puh, in med Nalle Puh!
;-)
Ut med mattias, och in med Nalle Puh, in med Nalle Puh, in med Nalle Puh!
;-)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
Diaz:
Tänkte liva opp stämningen lite här inne.
Heja Leksand friskt humör, det är det som susen gör!
Domarn dömer hur han vill men i huve`t står det still :-)
Tänkte liva opp stämningen lite här inne.
Heja Leksand friskt humör, det är det som susen gör!
Domarn dömer hur han vill men i huve`t står det still :-)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
mattias - 74:
Då försöker jag med att Hedlund gör 3 mål!!
Resultatet är inte så viktigt, det blir Leksandsseger och hattrick av Hedlund.
Vad säger du nu då? ;-)
Då försöker jag med att Hedlund gör 3 mål!!
Resultatet är inte så viktigt, det blir Leksandsseger och hattrick av Hedlund.
Vad säger du nu då? ;-)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
mattias - 74: Då sker det i kväll, samt att Elof assisterar honom... Elof gör även ett solomål från buskydd.. hehe
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
Jonsa99:
Nu får du sluta sniffa på Limtuben =)
Den dagen Siklenka gör 3 mål i en match då går jesus i Kortbyxor.
Nu får du sluta sniffa på Limtuben =)
Den dagen Siklenka gör 3 mål i en match då går jesus i Kortbyxor.
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
norrland: det blir en 5-2 viktoria för oss Leksingar i kväll Siklenka gör 3 baljor!!! ;)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
Db_04:
Det får sluta hur det vill, bara LIF tar med sig tre pinnar hem :-)
Det får sluta hur det vill, bara LIF tar med sig tre pinnar hem :-)
Sv: Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
1 - 5 till våra masar :)
Bartek gör 1 mål o 1 assist :D
Bartek gör 1 mål o 1 assist :D
Fredag 16/2 kl 19.00: Oskarshamn-Leksand
Tror stenhårt på vinst, 2-7 Gabbe sätter första!
Heja Leksand
Heja Leksand
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
mattias - 74:
Tack för infon. Jag hade missat det helt och hållet. Nu är det bara att blicka fram emot nästa stycke av ev. tre pinnar.
Tack för infon. Jag hade missat det helt och hållet. Nu är det bara att blicka fram emot nästa stycke av ev. tre pinnar.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Metal Guru:
Nej dom hade feber båda 2 så nu kan ni sluta spekulera =)
Nej dom hade feber båda 2 så nu kan ni sluta spekulera =)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
mattias - 74:
Sådärja. Då fick spekulationerna ett hastigt slut.
Om nu inte också Mattis spekulerar.
Sådärja. Då fick spekulationerna ett hastigt slut.
Om nu inte också Mattis spekulerar.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
mattias - 74: Ok! :) Hade inte heller koll på varför Vopat inte var med och var nyfiken på varför!
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
norrland:
Janne och Vopat var febriga!!
Metal Guru: Tycker du Lundström behöver en frysbox ??
Janne och Vopat var febriga!!
Metal Guru: Tycker du Lundström behöver en frysbox ??
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
norrland skrev: "Inte en helt övertygande seger. Men den räknas ändå. Skönt med tre nya pinnar."
Ganska bra sammanfattning av matchen. LIF var totalt överlägsna i två perioder men sedan blev det "som vanligt" (för det börjar bli lite av en vana) lite si och så med inställningen och jobbet i den tredje. Men det redde ju ut sig. :)
Ganska bra sammanfattning av matchen. LIF var totalt överlägsna i två perioder men sedan blev det "som vanligt" (för det börjar bli lite av en vana) lite si och så med inställningen och jobbet i den tredje. Men det redde ju ut sig. :)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
norrland:
Om killen kan spela, men inte får, är han väl fasligt nära Jukka's frysbox ändå.
Om killen kan spela, men inte får, är han väl fasligt nära Jukka's frysbox ändå.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Metal Guru:
Skulle väl vara att Jukka inte låter han spela pga någon anledning...
Skulle väl vara att Jukka inte låter han spela pga någon anledning...
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
norrland:
Tycker jag också.
Men jag har inte hört någon annan förklaring som är sannolikare.
Tycker jag också.
Men jag har inte hört någon annan förklaring som är sannolikare.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Metal Guru:
Vore ju rätt konstigt om Jukka stoppade ned Roman i en frysbox...
Vore ju rätt konstigt om Jukka stoppade ned Roman i en frysbox...
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
norrland:
Med tanke på Diaz reaktion när jag sa att Roman var i Jukka's frysbox kan den informationen vara felaktig.
Jag fortsätter att gissa:
Han är inte i Jukka's frysbox.
Janne har jag ingen koll på. Heller.
Med tanke på Diaz reaktion när jag sa att Roman var i Jukka's frysbox kan den informationen vara felaktig.
Jag fortsätter att gissa:
Han är inte i Jukka's frysbox.
Janne har jag ingen koll på. Heller.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Någon som vet varför Roman och Janne inte var med i går?
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz:
Flytta inte på Bartek, han skall spela med Green och Mikkola.
Flytta inte på Bartek, han skall spela med Green och Mikkola.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Icke att förglömma;
Elofs underbara pass till Hägglunds 4-2 mål. Mästerligt!!!
Heja Leksand
Elofs underbara pass till Hägglunds 4-2 mål. Mästerligt!!!
Heja Leksand
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz:
Jag har de flesta skruvarna i en burk i garaget.
Jag har de flesta skruvarna i en burk i garaget.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Skulle vilja se en intressant kedja:
Bartek Karlsson Bergenström
Bartek o Bergenström är farten på kanterna medans Karlsson är den lite defensiva centerna...skulle nog vara klockrent?!
Bara en kul ide..
Bartek Karlsson Bergenström
Bartek o Bergenström är farten på kanterna medans Karlsson är den lite defensiva centerna...skulle nog vara klockrent?!
Bara en kul ide..
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
norrland: BARTEK kommer bli riktigt viktig! Kul att 2 o 3 kedjan lira bra idag! Vart var 1a kedjan? dom har inte varit bra på länge, iofs är Saarela kanon men han verkar vara en humör lirare...
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Alisandali: ja tycker 100 gånger bättre om mattias är metal guru :)
metal guru verkar ju inte ha alla skruvar på plats i huvet :)
metal guru verkar ju inte ha alla skruvar på plats i huvet :)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
mattias - 74: Och du begriper ju inte vad du läser , så det jämnar ut sig .
« Föregående · 834929 · Nästa »
Verkar som om LUOSTARINEN hade en bra kväll på jobbet, synd för våran del.