Numero Uno: Jaså du.. Men nu är det så här lilla grabben att det är massa med mig som har Hammrby som favoritlag i fotboll och Leksand i ishockey men om du inte gillar det skiter jag fullständigt i...
TOM bajarna i Sthlm accepterar det eftersom jag är från dalarna kan man inte hålla på nåt annat än Leksand... Det är en fråga om livsstil och nåt man föds till
bajenmattias: Juha Lind kom inte med i truppen på grund av att han nyss blev farsa och att hans ryggskada säger stopp. Han är i alla fall smart att inte tynga ner landslaget med sin skada där han då inte kan ge 100%.........
bajenmattias: dessutom så spela han bra men spelar man i Danmark som inte har något eget spel så kanske det inte är så lätt...nog måste ja erkänna att danmarks bästa spelare är Kim Staal men sen kommer nielsen....Heinz Ehlerz och Lundström ´´Om vi ska jämföra Nielsen med t.ex Marcel Jenni så är Nielsen klasser bätter´´
Dalastark: Hej Emil. Boende i Norrtälje fixar du på 0176-18310 Carina Norlin. Biljetterna fixar du hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200. Det blir klart med priset på biljetterna i slutet av Maj . Fan vad Brynäs ligger i på värvarfronten.
gripen66: Jovisst var det ett skämt, men jag kommer att följa Fredriks fortsatta framfart. Har egentligen tre favoritlag; Toronto Maple Leafs, Luleå Hockey och Skellefteå AIK, det får räcka :-)