Sant. Behåller mycket hellre Jackman och Doell i laget än att ta in Ed. Finns säkert många målvakter som skulle göra ett bättre jobb än vad han gjorde hos oss. Inte för att Ed var dålig, men när laget rasade i KS räddade han inte LIF, vilket många trodde att han skulle göra. Han sa ju även själv att han skulle "spika igen" när det gällde som mest, men vi vet ju alla hur det gick...
Dessutom får man inte ha mer än 2 icke Eu spelare i laguppställningen och jag tror knappast man värvar honom som 2:a målis och flyttar på Jackman eller Doell.
Läck håller absolut det vet jag men manne är en risk om Läck går sönder. Ser helst att Lundström o co tar in nån bra målis om Läck går sönder men tomas och tomas litar på läck och hitiils finns inget annat att göra. Stabil som bara den.
mattias - 74: Och Ullman fick ett kontrakt på 2 år. Knappast en slump... Nej, jag tyckte aldrig att Nielsen visade något jag kommer att sakna. Ullman är bättre defensivt och offensiven sköter andra bättre är Daniel.
mattias - 74: det är väll inte hela världen i sånna fall.... däremot såg jag en ex-leksing bete sig riktigt uselt i går..... Tobias Holm bet en motståndare i matchen mot Mjölby