« Föregående · 706805 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: nya tränaren klar...
Projta:
Kanske det som är bra att inte folk vet vem han är... kanske är hårt krut i gubben!!
Natti natti
Zzzzzzzzzzzzzzzz
Kanske det som är bra att inte folk vet vem han är... kanske är hårt krut i gubben!!
Natti natti
Zzzzzzzzzzzzzzzz
Sv: nya tränaren klar...
nyz: Hmm kanske kan vara nått.. Tror inte nån hade räknat med han, själv så vet jag inte ens vem det är =)
Sv: GLAD PÅSK!!!
mattias - 74: Glad Påsk själv. All sill skall i möjligaste mån undvikas. Däremot finns vissa tillbehör som kan accepteras.
GLAD PÅSK!!!
Med denna tråd vill jag önska alla Leksingar samt de andra här på HS en GLAD PÅSK!!
Nu skall Ätas Sill :)
Nu skall Ätas Sill :)
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: Ja, jag såg att han hade gjort det. Tyckte bara att han verkande lovande när han var i LIF och tänkte bara höra med dig som sett honom live i år om han ser ut att ha utvecklats något.
Sv: Silly Season 2006 - 2007
LA Kings:
Han har skrivt på för BHF inför kommande säsongen! Det finns en tråd i hockeysnacksboken om BHF!!
Han har skrivt på för BHF inför kommande säsongen! Det finns en tråd i hockeysnacksboken om BHF!!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: Du som har lite koll på Borlänge, hur har det gått för Englund där förresten? Är han något för LIF att hämta tillbaka framöver eller är steget lite för stort?
Sv: Silly Season 2006 - 2007
baca:
Skojar du ??
Jaha skall dom ner i DIV 1 eller ??? Herman Hultgren..!! Jaja det blir säkert bra :)
Skojar du ??
Jaha skall dom ner i DIV 1 eller ??? Herman Hultgren..!! Jaja det blir säkert bra :)
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Albert Hall:
Det sägs att Herman Hultgren från nyköping ska vara en av dom som presenteras på presskonferensen imorgon..
har spelat i leksands j20 förut och även brynäs..
känns väl inte som nåt hett nyförvärv..
Det kan bara bli bättre framöver..
Det sägs att Herman Hultgren från nyköping ska vara en av dom som presenteras på presskonferensen imorgon..
har spelat i leksands j20 förut och även brynäs..
känns väl inte som nåt hett nyförvärv..
Det kan bara bli bättre framöver..
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Stigsson:
Kan inte uttala mig om fallet Lotvonen eftersom jag vet för lite. Men rent generellt är det ju så att F-kassan ju har ett maxbelopp som inte är särskilt högt med hockeyspelarlönsmått mätt. Lååångt ifrån. Om försäkringsbolaget som ES-lagen har avtal med ska gå in så krävs det att spelaren ifråga inte ens kunnat träna ett tag innan dom går in och tar över lönen. Har för mig att det är en månad, men jag är inte säker.
Kan inte uttala mig om fallet Lotvonen eftersom jag vet för lite. Men rent generellt är det ju så att F-kassan ju har ett maxbelopp som inte är särskilt högt med hockeyspelarlönsmått mätt. Lååångt ifrån. Om försäkringsbolaget som ES-lagen har avtal med ska gå in så krävs det att spelaren ifråga inte ens kunnat träna ett tag innan dom går in och tar över lönen. Har för mig att det är en månad, men jag är inte säker.
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: Det är väl samma regler som för mig och dig (om du hade haft ett jobb :-)) att arbetsgivaren betalar sjuklönen för första veckan (eller är det två numera) och sen tar försäkringskassan över?
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Swordster:
Kan tyvärr varken svara bu ellr bä på det . Nog är det väl ändå klubbens ansvar att betala den lön som man blivit lovad. vet tyvärr inte vad reglerna säger ang spelare som är långtiddskadad om ersättning m.m
Kan tyvärr varken svara bu ellr bä på det . Nog är det väl ändå klubbens ansvar att betala den lön som man blivit lovad. vet tyvärr inte vad reglerna säger ang spelare som är långtiddskadad om ersättning m.m
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74:
Ja fast ryktena säger ju att brorsan är ev på gång till leksand
Ja fast ryktena säger ju att brorsan är ev på gång till leksand
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: Det lär ha varit staten och ev ett försäkringsbolag som betalade det mesta av hans lön året som var...
Sv: Silly Season 2006 - 2007
bronzol:
ok, vet inte vad jag skall tycka om det men han kanske vill spela med brorsan i SSK!!
ok, vet inte vad jag skall tycka om det men han kanske vill spela med brorsan i SSK!!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74:
Enligt F-K idag så blir det inget spel för Stefan Bemström i Leksand nästa år
Enligt F-K idag så blir det inget spel för Stefan Bemström i Leksand nästa år
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Projta:
Du kan inte tycka illa om en spelare som Niklas Persson som varit lojal mot föreningen och har alltid gjort sitt yttersta och haft en profesionell inställning på isen. Lotvonen unnar jag också ett nytt äventyr även om han dock har sagt att han ville stanna kvar i Leksand och göra skäl för lönen han fick föregående säsong. Men nu har han gjort sitt val och det accepterar jag...
Bara att önska dom lycka till...
Återstår att se om du får trycka ner Backlund på fredag också!!
Du kan inte tycka illa om en spelare som Niklas Persson som varit lojal mot föreningen och har alltid gjort sitt yttersta och haft en profesionell inställning på isen. Lotvonen unnar jag också ett nytt äventyr även om han dock har sagt att han ville stanna kvar i Leksand och göra skäl för lönen han fick föregående säsong. Men nu har han gjort sitt val och det accepterar jag...
Bara att önska dom lycka till...
Återstår att se om du får trycka ner Backlund på fredag också!!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: Hoppas dom tycker ner pajen och Lotvonen rejält.. gillade dom förut, men nu äre andra saker asså!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: För att han vill spela i elitserien när han flyttar till dalarna igen...
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Laken: tror inte att han blir den superspelare timrå tror men han gör förhoppningsvis en hel säsong
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Alisandali: Tss tss... du anar inte vilket 08-förakt det finns i Norrtälje, som är 0176 och ingenting annat... Gissa var jag är bördig ifrån. ;)
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Kom på att Pajen kommer från Nynäshamn INTE Norrtälje som jag nyss skrev .
Lika bra att ändra mig själv innan någon annan hinner göra det , fast 08 förort som 08 förort , same shit diffrents name .
Lika bra att ändra mig själv innan någon annan hinner göra det , fast 08 förort som 08 förort , same shit diffrents name .
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Dino: Och varför skulle Pajen välja Dalarna om han längtar hem ??
Han är född och uppvuxen i Norrtälje , och är slåkt med Kenta och Robban Nilsson .
Och Robban fick ju hemlängtan och stack till Djurgården när han spelade i Leksand , skulle tro att även Pajen hamnar där .
Han är född och uppvuxen i Norrtälje , och är slåkt med Kenta och Robban Nilsson .
Och Robban fick ju hemlängtan och stack till Djurgården när han spelade i Leksand , skulle tro att även Pajen hamnar där .
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Dino:
Alltså jag förstår inte vad det är med vissa av er moringar...
för hundraelfte gången: Varför skulle Niklas Välja MIK ??
Alltså jag förstår inte vad det är med vissa av er moringar...
för hundraelfte gången: Varför skulle Niklas Välja MIK ??
Sv: Silly Season 2006 - 2007
MIK 7-1: Simons har ju haft honom under uppsikt i flera år nu..... Men vi tar väl honom efter att han varit i LHC.... han kanske vill hem till dalarna igen och spela i elitserien.....Och då finns det väl bara Simons röda att välja på.....:)
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Laken:
Tror han kommer lyckas bra. I mitt tycke så har ni gjort en kanonvärvning.
Nu fick ju inte Persson som många hade hoppats heller...
Tror han kommer lyckas bra. I mitt tycke så har ni gjort en kanonvärvning.
Nu fick ju inte Persson som många hade hoppats heller...
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Bissett19:
Jag trodde ju på Modo ja men jag fick veta detta för 1 timme sedan av min käre vän Bobbe :)
Bara att önska honom lycka till...
Jag trodde ju på Modo ja men jag fick veta detta för 1 timme sedan av min käre vän Bobbe :)
Bara att önska honom lycka till...
« Föregående · 706805 · Nästa »
Glad påsk själv.
Får nu hoppas att Leksand återuppstår också.
Jesus gjorde det efter 3 dagar, och nu skall Leksand återuppstå för 3:de gången.
Och den sista hoppas jag, får vara nog att och åka hiss fram o tillbaka.