« Föregående · 853208 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Metal Guru: Med en total avsaknad av PP (undrar just om jag hört spelare säga just PP så frekvent tidigare som idag) har vi ingen chans mot lag som utnyttjar sina egna PP-lägen. Man kan inte klaga på att antalet numerära överlägen i alla fall... synd bara att vi spelar sämre då. Undrar om just det var SAIK´s taktik - "ta en massa utvisningar så vinner vi, grabbar!"
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Nu är det en sjysst midja i KS-tabellen.
Det ni får göra nu är inte att fokusera på hur tabellen ser ut, utan resonera som så att det är åtta omgångar kvar, och att ni mött båda ES-lagen.
Det ni får göra nu är inte att fokusera på hur tabellen ser ut, utan resonera som så att det är åtta omgångar kvar, och att ni mött båda ES-lagen.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
norrland: På tal om misstag.Hirsch kan inte vara allt för nöjd med sitt ingripande, eller ska man säga brist på ingripande när Skellefteå gör 1-0.En riktig sil.Han hade ju fri sikt å allt.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Siklenka = Kass
Han gör för jäkla många misstag varje match.
Han gör för jäkla många misstag varje match.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
mattias - 74: sen tycker jag det är oförståligt att rautakorpi inte byte hircsh efter 2-1 målet till mif, han var inte allas med i matchen ju!
så vi får även hoppas på en liten upryckning från hans sida, för bättre kan han
så vi får även hoppas på en liten upryckning från hans sida, för bättre kan han
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
mattias - 74: siklenka var en av det bästa mot mif IMO
tror på islossning, 6-1 till lif
tror på islossning, 6-1 till lif
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Någon som vet om matchen visas på TV, om så är fallet, vilken kanal?
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Diaz: Tror stenhårt på vinst idag, 4-1 till oss, Hirsch storspelar!
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
leksandboy: tror på 3 - 2 till oss o ja vill se ett antal lirare bänkade!
t ex karlberg, siklenka, hedlund, o några till !
t ex karlberg, siklenka, hedlund, o några till !
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
mattias - 74: Så dåligt tycker jag inte spelet var igår, men däremot så var avsluten riktigt dåliga! och JA, jag vill med se Siklenka bänkad imon!
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Glömde tillägga att jag vill se Siklenka bänkad imorgon
Sv: Allvarligt talat
Stigsson: ja kanske vore nått :) fast kanske ännu bättre me nån som heter Jarmo Sistitabellinen eftersom allsvenskan har mer än 12 lag
Sv: Allvarligt talat
Stigsson:
Med spelet igår så tyder det mesta på det. Jag tror på förlust men jag brukar vara en usel tippare så jag kanske får fel igen !
Med spelet igår så tyder det mesta på det. Jag tror på förlust men jag brukar vara en usel tippare så jag kanske får fel igen !
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
penisse:
Tror stenhårt på förlust imorgon, hoppas Skellefteås spelarbuss missar Leksandsskylten :-)
1 - 4
Tror stenhårt på förlust imorgon, hoppas Skellefteås spelarbuss missar Leksandsskylten :-)
1 - 4
Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Nu är det dags för stora daladansen, 5-1 Karlberg sätter första!
Heja Leksand hojhojhoj
Heja Leksand hojhojhoj
Sv: Halvdanskarna - Leksand
Hoppas verkligen inte att detta rykte eller vad man ska kalla det stämmer. Kolla länk
Sv: Halvdanskarna - Leksand
Diaz:
Saxat ur Mifs matchreferat:
"Buse
Sen måste jag avslutningsvis nämna denne Mike Siklenka, usch säger jag bara. Det var länge sen jag såg en så usel och hemsk spelare i Malmö Isstadion. Han spelade så fult att man nästan blev mörkrädd, höga klubbor, handskarna och armbågarna i ansiktet på motståndarna hela tiden, och klubbtekniken tänker jag inte ens kommentera. Skönt att ingen mer skadades när han var på isen. Han slaktade stackars Fredrik Eriksson, det kunde blivit betydligt fler… "
Det är helt ofattbart att alla inser detta, alla utan Jukka! PINSAMT!
Fy fan säger jag vilken sopa han är. Vart är Golybovsky ??
Saxat ur Mifs matchreferat:
"Buse
Sen måste jag avslutningsvis nämna denne Mike Siklenka, usch säger jag bara. Det var länge sen jag såg en så usel och hemsk spelare i Malmö Isstadion. Han spelade så fult att man nästan blev mörkrädd, höga klubbor, handskarna och armbågarna i ansiktet på motståndarna hela tiden, och klubbtekniken tänker jag inte ens kommentera. Skönt att ingen mer skadades när han var på isen. Han slaktade stackars Fredrik Eriksson, det kunde blivit betydligt fler… "
Det är helt ofattbart att alla inser detta, alla utan Jukka! PINSAMT!
Fy fan säger jag vilken sopa han är. Vart är Golybovsky ??
Sv: Halvdanskarna - Leksand
horcoff: mitt inlägg har ett helt annat syfte - lista ut det om du förmår...
Sv: Sopor.
Alisandali: har inga ord till hur omogna människor kan vara, vist vi är rivaler men man behöver inte sjunka till en papetisk lekskola nivå!
gå o drick lite sprit för erat kära mora kommer losa med 4 raka matcher!
ja är iaf en av dom som hoppas leksand går upp men vet att det kommer
bli 1 år till i AS, de sa ja redan innan säsongen startade! detta kommer bli en 2 års plan, men att ha kommit såhär långt redan första året är imponerande! räkna med att vi är om mora inom ett par år era glesbygda eremiter!
gå o drick lite sprit för erat kära mora kommer losa med 4 raka matcher!
ja är iaf en av dom som hoppas leksand går upp men vet att det kommer
bli 1 år till i AS, de sa ja redan innan säsongen startade! detta kommer bli en 2 års plan, men att ha kommit såhär långt redan första året är imponerande! räkna med att vi är om mora inom ett par år era glesbygda eremiter!
Sv: Halvdanskarna - Leksand
nyz: Ursäkta att jag lägger mig i, det är alltså publikstödet det går ut på för Leksand och inte det spelande laget. Det lag som har mest publik vinner, eller ? Undrande.
Sv: Halvdanskarna - Leksand
Anders i Budum: Föga överraskande att du tittar in och utstrålar sitt utomordentligt finkänsliga jag. Du har redan tidigare varit avstängd och kan mycket väl bli det igen, då du fallit tillbaka i gamla synder!
mora1: Att en vuxen man (förmodar att presentationen är korrekt) yttrar sig på en 14-årings nivå är desto mer svårbegripligt. Eller, kanske inte om jag läser vidare i presentationen - det står ju att du håller på mora, vilket förklarar det hela! Du får skämmas inför hela hockeysverige helt utan övrig kommentar!
Alltså helt allvarligt morapack - har ni inget bättre för er? Ert lag spelar slutspel, men ni lyckas inte fylla en endaste buss för att stödja laget i bortamötet mot FBK. Laget gjorde en god insats som kanske, kanske hade kunnat räcka lite längre, om inte hela vägen, med lite stöd... men nejdå, det verkar vara högre prio på att häckla Leksingar. *suck*
Leksand förlorade en match som på förhand tippades vara den svåraste. Egentligen inget att säga om. Man började visserligen bra och kunde mycket väl ha haft en ledning efter 1:a perioden. Sen drar man på sig en massa skitnödiga utvisningar och visar upp allt annat än sin bästa sida... Vi hade i alla fall en klack på gissningsvis 200-300 blå-vita som visade sitt stöd i motgång.
LIF har 9 matcher kvar att spela och vi kommer att visa vårt stöd vid samtliga!
MIK har 2 och förmodligen båda på bortaplan utan support...
mora1: Att en vuxen man (förmodar att presentationen är korrekt) yttrar sig på en 14-årings nivå är desto mer svårbegripligt. Eller, kanske inte om jag läser vidare i presentationen - det står ju att du håller på mora, vilket förklarar det hela! Du får skämmas inför hela hockeysverige helt utan övrig kommentar!
Alltså helt allvarligt morapack - har ni inget bättre för er? Ert lag spelar slutspel, men ni lyckas inte fylla en endaste buss för att stödja laget i bortamötet mot FBK. Laget gjorde en god insats som kanske, kanske hade kunnat räcka lite längre, om inte hela vägen, med lite stöd... men nejdå, det verkar vara högre prio på att häckla Leksingar. *suck*
Leksand förlorade en match som på förhand tippades vara den svåraste. Egentligen inget att säga om. Man började visserligen bra och kunde mycket väl ha haft en ledning efter 1:a perioden. Sen drar man på sig en massa skitnödiga utvisningar och visar upp allt annat än sin bästa sida... Vi hade i alla fall en klack på gissningsvis 200-300 blå-vita som visade sitt stöd i motgång.
LIF har 9 matcher kvar att spela och vi kommer att visa vårt stöd vid samtliga!
MIK har 2 och förmodligen båda på bortaplan utan support...
Sopor.
Nog för att det var på bortaplan, så tycker jag att leksand kunde skärpt till sig och tagit upp takten från första perioden med sig in i andra och jämnat ut till 2-2.
Men vad händer då?
Jo då kommer det typiska leksandsyndromet.
Utvisningar, slarv och inga skott på mål. De chanserna man får slarvar man bort, som tex power play.
Man ger upp helt enkelt. Man bjuder på endast hawaiihockey.
Ska dom som kom till klubben för att göra mål och hjälpa leksand spela vårdslöst och dra på sig utvisningar kan man ju ta in juniorer istället.
Jag är grymt besviken, för det som jämt börjar så bra blir lika snabbt så himla dåligt. Leksandhjärta hit och Leksandshjärta dit. Det finns ju inte.
Lika bra att börja bygga inför nästa år i Allsvenskan. För det är där Leksand hör hemma idag.
Men vad händer då?
Jo då kommer det typiska leksandsyndromet.
Utvisningar, slarv och inga skott på mål. De chanserna man får slarvar man bort, som tex power play.
Man ger upp helt enkelt. Man bjuder på endast hawaiihockey.
Ska dom som kom till klubben för att göra mål och hjälpa leksand spela vårdslöst och dra på sig utvisningar kan man ju ta in juniorer istället.
Jag är grymt besviken, för det som jämt börjar så bra blir lika snabbt så himla dåligt. Leksandhjärta hit och Leksandshjärta dit. Det finns ju inte.
Lika bra att börja bygga inför nästa år i Allsvenskan. För det är där Leksand hör hemma idag.
Sv: Halvdanskarna - Leksand
mattias - 74: Tänker inte ens kolla vad det är. Eftersom du tydligen har länkar för alla åldrar så kan du roa dig själv....
Sv: Halvdanskarna - Leksand
mora1:
Man kan inte tro att du är 40
Jag lägger in en länk åt dig som du kan roa dig med !
Man kan inte tro att du är 40
Jag lägger in en länk åt dig som du kan roa dig med !
Länkar:
http://www.lunarstorm.se
http://www.lunarstorm.se
Sv: Halvdanskarna - Leksand
mattias - 74: Ja, svider det när du får igen med samma medicin eller????
Sv: Halvdanskarna - Leksand
Dåligt med leksingar här - är ni på sommarland och roar er....för speciellt roande hockey har ni inte. :-)))))))))))))))))
Sv: Halvdanskarna - Leksand
mora1: Leksand är nästan mer danska än MIF....iaf om man ser till antalet danskar i truppen :)
« Föregående · 853208 · Nästa »