« Föregående · 691427 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Skellefteå i dag......Hur går det?
Vi vinner
12 röster (46.2%)
Oavgjort
2 röster (7.7%)
Torsk
8 röster (30.8%)
Vettetusan men det känns inte bra
4 röster (15.4%
Vi vinner
12 röster (46.2%)
Oavgjort
2 röster (7.7%)
Torsk
8 röster (30.8%)
Vettetusan men det känns inte bra
4 röster (15.4%
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
SIVASN: jasså jag som hade för mig att vi torskade första matchen då ?
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
superovve: man ska inte dra för stora växlar av detta...vi spela faktiskt uruselt stundtals i 3e
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
nyz: ja.. Skulle vara värre med en 5-0 förlust .. Nu går vi in med Starkt psyke och vinner Kvalserien :D..
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Alisandali: Det var ju Ruskigt imponerande av Bofors..!! Skräll Säger jag.!
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
superovve: Och Bofors vann:64.55 3 - 4 EQ Bofors 41. ANGELL, Nicholas
(24. NÄSLUND, Kristoffer)
(24. NÄSLUND, Kristoffer)
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Alisandali: Ja. men jag tror den var viktig Psykiskt..!!. Men jag vill inte säga något än.. underligare saker har hänt..!
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Metal Guru: Nej , det tror jag inte riktigt på än , det är 7 minuter kvar .
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Db_04: Det Hoppas jag..!!.. Annars kommer jag att gråta Blod hela kvällen
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Metal Guru: Det är nog inte så farligt idag.!!. Men jag har inte räknat ut det :p
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
superovve: Bofors Södertälje!
45.11 3 - 3 EQ Bofors 22. LUNDIN, Andreas
(11. THERMELL, Tobias
42. OLSSON, Jens)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahha :D
45.11 3 - 3 EQ Bofors 22. LUNDIN, Andreas
(11. THERMELL, Tobias
42. OLSSON, Jens)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahha :D
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Db_04: Det är väl inte så konstigt..! Dom Möter ju ett stark Leksand..!! :P.. Nej men han lyckas ju inte skapa någonting, inte konstigt att han blir ur balans!
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
superovve:
ja, jämt och ständigt.
oftast lägger sig båda lagen samtidigt, och domarna avgår med segern.
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Metal Guru: Det är ju inte ofta det blir läggmatcher i Ks..!!.. Men i Slutspelet förekommer det destå Oftare..!
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
superovve:
ååh, nu har jag missuppfattat nå't.
trodde ni var i slutspelet, där det bevisligen förekommer...
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Powerplay 5-4 Åkerman, 2:00 High Sticking..!
Kom igen nu grabbar..!!!!
Kom igen nu grabbar..!!!!
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Db_04: Ja..!. Men vi ska bara vara glada över att Inte Oscar Steen åkte på en 2a utan att han gick fläckfritt igenom..!!.. Underbart om Bofors tar en pinne emot Södertälje..!!!!
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Diaz: skulle vart 2 min på oscar steen där....även om de inte var helt meningen att åka på han...han blir hakad före....
sen missade herr höjdhopp en 2a på P-A Lundström för highsticking...
Men vi leder i alla fall
sen missade herr höjdhopp en 2a på P-A Lundström för highsticking...
Men vi leder i alla fall
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
superovve: yes :Dhadelöv o libor fick utvisning :) hoppas grabbarna inte sackar ner nu utan kör på! hoppas bofors kan knipa en pinne emot södertälje :D
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Db_04: Okeej.. Min WebbRadio Funkade inte. Men nu har jag fixat det och Lyssnar med Glädje..!!..
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
superovve: skellefteå spelar lite småfult just nu..... men att Backe var nere för räkning var för att han nicka stolpe och inget annat
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Metal Guru: Skulle inte Tro det..! Finns inga såna i Kvalserien Gentemot Slutspelet där det Förekommer..
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
3 - 0 i första känns bra :) bra att grabbarna fått igång målkänslan...
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Db_04: hursomhelst är starten med 3-0 i 1:a perioden mycket mer än vad jag vågat hoppas på... bara det håller i 3 perioder nu, så har vi ett finfint utgångsläge!
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
nyz: vore grymt skönt om vi kunde grejja KS i alla fall....
men man ska inte jubla innan det är klart
men man ska inte jubla innan det är klart
Sv: Leksand - Skellefteå !!!!!
Diaz: förstår det... det finns dock mycket bättre sätt att yttra glädjen på!
Nu kör vi på och chockar hela kvalserien!
Nu kör vi på och chockar hela kvalserien!
« Föregående · 691427 · Nästa »