Inlägg: 3035623
Svarskommentarer
Sv: Silly season
mattias - 74: Vad jag har hört så är många sponsorer ganska sne på hur ekonomin körts i botten men samtidigt hör man att vi kommer ha den dyraste truppen i HA så det är lite mixed signals där.
Jag har faktiskt ingen koll på ekonomin men jag antar att Ollas har bättre folk omkring sig som sköter ekonomin än vad Tjomme hade.
Dessutom kommer Leksand aldrig konka, det är alldeles för många i bygden eller runt omkring som inte låter det hända.
Finns sponsorer som är beredda att göra vad som helst för att inte Leksand skall gå i konkurs men man tycker ju att folk borde tröttnat på den här jojo åkningen snart?