Linköpings HC

SHL · 7298 inlägg · 775 ämnen

Cluben-Frölunda

Cluben-Frölunda
Norrena säger jag bara, fram till förlunda målen trilla in var han underbar att skåda. Räddningen på Jonas Johnsson läge då han bara ska peta in pucken i den öppna kassen, mumma!

Tre sköna poäng blev det iaf, synd bara att Lärking dömer bort kung Buschas balja.

Sv: Cluben-Frölunda
Underbar match, inget snack om saken. Jag nöp mig i armen i andra periodpausen, 5-0 mot Frölunda?! Nåja, tre mycket härliga poäng i en härlig match.

Undrar vad kanadensarna som såg på TV tyckte... :)

bobbe: En het Norrena o missflyt från Frölunda så blidde det 5-0 sen som vanligt så skall Frölunda hyffsa till siffrorna lite, samma i förra mötet i Cloetta. Varför kan vi aldrig åka på en 5-1 förlust eller liknande så dom får skämmas riktigt. Som dom så käckt brukar säga: Nu tar vi med oss sista perioden.. jajaj :)

Grattis iaf.

bobbe:

De var tydligen förtjusta i erat spel och kritiserade Frölundas PP! Stod i aftonbladet idag

Se länk

Bilder från TIFO:t före LHC-Frölunda, se länk.

mattias - 74: Frölundas PP var uselt enna kvällen så att dom kritiserde det känns helt OK, Passades för mycket o sköts alldeles för lite o när dom gjorde det sköt dom rakt i plocken på Norrena :)

bobbe: Ni kanske inte märkte det när TIFOt drogs ut att tom många av oss Frölundaiter applåderade :) Snyggt jobbat iaf det bästa vi sett i en hockeymatch.

mok: Jodå, det noterades, precis som applåderna för Mange och Husse under spelarpresentationen på mediakuben (som det så vackert heter).

Hemmapublikens hyllning av Sampan gick inte av för hackor den heller... :)

« · 478120