Larionov: Ja vi får se vart han hamnar han lär väl inte ha större problem att finna ny klubb men känns ändå underligt att LHC släpper honom... så dåligt kan det ju inte ligga till med ekonomin liksom.
Nubben: Grattis i så fall till en stabil LAG-spelare. Jag håller med Bobbe, beslutet känns allt annat än logiskt. Men det finns väl som vanligt faktorer i bakgrunden man inte känner till. Han bör inte ha några som helst problem att hitta en ny klubb, misstänker att flera föreningar kommer att anmäla sitt intresse. VF ligger väl också bra till... och dom har väl deg så det räcker och blir över.
Nubben: Pålitlig, stabil back som alltid gör sitt jobb. Hög lägstanivå, jämn. Ofta osynlig i matcherna, men det är ett bra betyg för en spelare som gör det stora jobbet i defensiven.
Petningen/sparkningen/whatever framstår som obegriplig innan vi får mer information. Vi har flera andra backar som varit sämre.
Cluben åker upp till Karlstad för att spela match mot Svenska Mästarna Färjestad. Själv tor jag på en tuff och tät match där LHC avgör i sudden genom Andreas Holmqvist :D Matchen slutar såhär: FBK 2 - 3 LHC.
distanserad: VF tappade spelet ju mer matchen led. Och som du säger i 3e perioden i ledning som bortalag gjorde dom just det man skall göra.Täta till och ta kontringar.
mok: njae, meningen var inte att hacka. Hur som helst - nje det var inte direkt rättvist att LHC ledde efter första. Kanske inte heller efter andra, men då hade de ryckt upp sig betydligt i alla fall. I tredje spelade dem däremot jäkligt bra - på resultatet.
distanserad: Jepps det sade jag precis men hade du läst vad jag skrev så hade du sluppit ditt inlägg o försöka hacka på mej. Jag skrev att LHC inte var mycket bättre än Frölunda.
Många leksingar gillade inte honom på slutet när det gick dåligt för Leksand med hans inställning och sättet att leda laget men jag har alltid gillat honom. Unnar honom lite roligt också! Bra tekare !
verkade som de hade blåställen på och stod upp i 60 minuter. Fantastiskt. 4 x 2 = 8 så jag hade nästan rätt med 8-0. Eller hur?!?
Hur som helst - 3 nya imorgon mot vagarna och man börjar återfå hoppet. Om vi sen också skulle kunna få en o annan poäng borta så börjar det ju ordna upp sig... ;) Sköt om er.
horcoff: Jag är en av dom som tippade mora på 11:e plats innan säsongen, men jag tror inte det slår in om detta håller i sig.. Mora kämpade på otroligt bra idag vad jag hörde av Webradion.