LHC-girl: Inte utan att det känns lite nervöst! Luleå kommer att vara heltaggade för att visa både sig själva och alla andra att de kan mycket bättre. Det går åt att LHC spelar lite "borta-hockey" tror jag, med tight defensiv och inte ger vare sig NHL- eller junis-kedjan några ytor eller kontringar. Fortsätter Stana att storspela och vi sätter chanserna så kan det gå vägen...
Jahå då går vi för vinst nummer två,men jag kan tänka mig Luleå är säkert mer taggade idag!! hur som helst tror jag Cluben vinner 4-1 hoppas att det blir fullt ikväll,såg att det fanns lite biljetter kvar..
distanserad: Ännu en produkt av Njurunda SK:s ungdomsverksamhet. Det finns många. 2 st i NHL, Z och Modde, I ES är det väl bara Månsson f.n. Sedan finns det väl några i AS. Alla självklart trevliga o mysiga killar.
mattias - 74: Även det en myt numera ;) börade ifjol med lite sämre hemmaspel. För att till denna säsong bli riktigt kasst, tror vi blev 10 lag eller ngt i hemmatabellen.
mattias - 74: För FBK's del handlar det nog bara om att resan till Mora blir lättare. HV tror väl att Brynäs dåliga form kommer hålla i sig även in i slutspelet, ett misstag dom hade haft en enklare resa mot LHF. Vi har 5 raka kvartsfinalförluster så det är en gammal myt att Luleå är bra i slutspel. Modo valde TIK pga Västernorrlandsderby.
Vicke_LKPG: Äh, lule passar oss rätt bra, eller snarare tvärt om kanske, vi passar inte dem så bra - så jag tror faktiskt det blir ganska lätt. Sen får det gärna ta 7 matcher så vi får dra ut lite på härligheten.
Får ta tillfället i akt och gratulera LHC till 4:e platsen. Skönt att se att i alla fall ett av lagen i toppen av serien tar sitt ansvar och ser till att ge allt i varje match.
Samtidigt måste man som Djurgårdare skämas för den lilla klick av idioter som förstörde festen i Cloetta Center igår. Lite frågan till varför man inte plockade ut dessa individer efter första incidenten, samtidgt kan man fråga sig vad polisen och ordningsmakten tänkte med när man placerade barnfamiljer mellan grupperingarna.
Djurgården i samarbete med LHC och polisen jobbar nu hårt på att identifiera de idioter som betedde sig som djur igår.
distanserad: Ja men då får du hålla ställningarna hemma istället!det låter som det kan bli drag där oxå..jag tror att Cluben vinner ,och får vi dom andra matcherna med oss så blir det en välförtjänad 4:e plats.Ivilket fall som helst är det en grym insats Lhc har gjort med så mycket press på sista tiden.Vi blir inte lätta att möta i slutspel!!
LHC-girl: Önskar jag kunde se matchen i cc... Kommer bli ett jävla drag med dif på besök! Får se den på tv istället (Med djurgårdare...). Hoppas vi står upp och verkligen vill vinna. 4:a i tabellen skulle ju inte vara helt fel trots allt...