Linköpings HC

SHL · 7298 inlägg · 775 ämnen

Skämmes ta mig faaan

Skämmes ta mig faaan
Vad är det för mentala kalhyggen som finns nere på slätten?

Sv: Skämmes ta mig faaan
Per HApps: Javisst, dra alla över en kam bara, gör det. Kalla alla LHC-supporters idioter och fåntrattar. Kom an bara! Kalla oss rasister och börja prata om bandybollar med spik när du ändå är igång...

Seriöst, skärpning. Tror du själv en enda sekund på att någon vettig person, oavsett LHC-supporter eller inte, skulle ställa sig bakom detta? Att i detta forum uppmana någon att skämmas är inte särskilt klyftigt. Dessa IQ-befriade marodörer som rymt från någon psykklinik, där de borde höra hemma, ska inte få dra skam över oss andra som inte har gjort något ont. Dessutom är sannolikheten 99.999% att de skyldiga inte läser här.

Jag blev enormt förbannad när jag läste om det hela, av två skäl. Ett: att illdådarna över huvud taget har mage att göra på det sättet och dra LHC:s namn i skiten. Två: att varenda skadeglad eller mindre eftertänksam människa åter igen kommer att ta första bästa chans att hacka på LHC-supporters i gemen.

TÄNK! Annars är du inte mycket bättre själv... det är inga vanliga människor eller supporters som ligger bakom dessa dåd, det är rena ligister. Vi riktiga supporters avskyr dessa dåd och önskar att de inte skedde, men vad begär du av oss egentligen?

Jag hoppas innerligt att du bara uttryckt dig slarvigt och (alldeles för) kort. Du får gärna utveckla ditt resonemang, för säkerhets skull.

bobbe: Ja men dom få stackare som var uppe i Timrå under slutspelet betedde sig som Typ 14 hela högen....
Tom mot barn var dom totalidioter....
Och det är lätt att dra alla över en och samma kam,håll m om det eller?

Petra: Jasså? Så det gjorde vi? Ja, jag säger vi, för jag var själv där (första matchen). Du får gärna utveckla och förklara vad jag gjorde som var så hemskt, för tydligen kommer jag inte ihåg det själv.

Visst är det lätt att dra alla över en kam, men det gör väl inte att jag kan förvänta mig att folk på SpS ska vara tänkande, intelligenta varelser? Eller vänta nu, nu drog jag alla över en kam... :P

bobbe: Spottade på folk, "Rukade i luften" i stort sätt hela matchen, försökte provocera fram slagsmål, Visade fina fingret m.m m.m.

Detta är inget betende jag skull acceptera i Timrå!

Swordster: Gjorde jag? Åh fan... det var något nytt. Det visste jag inte att jag har gjort? :)

Jag kan dock tyvärr inte påminna mig något sådant. Du får gärna fråga Frella, matsby, Maggan, Chief m.fl. om de har något minne av att jag gjorde någon av dessa saker.

Som sagt, dra inte alla över en kam.

bobbe: DU gjorde inget av dessa saker men en del av dina läktarkolleger gjorde det...

bobbe: Ja Ok då inte du då men en stor skar av era "supporters" betedde sig opassande.Låter det bättre?Och jag drar inte alla över en kam men jag sa att det är LÄTT att man gör det eller hur?

Swordster: Observera att jag dock frågade vad _jag_ hade gjort. ;)

Petra: Opassande, javisst. Jag erkänner att jag pekade långfingret åt hemmaklacken till någon gång när jag ansåg det befogat (och det händer inte ofta). Men, vad har det med saken att göra? Jag förstår inte kopplingen till idiotiska hot mot ens egen klubbdirektör och.

Det är lätt att man gör det. So? Gör det saken bättre?

/bobbe, i provocerande och debatterande "mode" ;)

Swordster:
Där håller jag med Swordster. Tänkte för mig själv i slutet på tredjeperioden.

-Tänk att resa 160 mil bara för att visa fingret och skrika "fula" ord åt Timråpubliken.

Men skit i det nu och städa upp i leden så kör vi snart en säsong till.
och då är ni välkommna upp igen. Men lämna långfingret hemma:))

bobbe: Håller med föregående talare.Ni är så Välkommen hit upp till oss nästa säsong :)

Petra, PerHapps: Tackar tackar... :)

Fast långfingret sitter rätt fast, verkar opraktiskt att ta loss det bara för att åka till Proppskåpet. ;)

« · 391855