« Föregående · 419482 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Ett intryck efter att ha sett vad de visat hittills på hockeykväll: snygga tröjor! (Ser f.ö. ut som att ni har samma typsnitt som M Real, typ.)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jan Simons: Tja, det blir väl en 25-öring eller så. Antar att chansen att pengarna inte tillfaller Svenska Spel är nästan obefintliga, man lär nog se till att hitta någon lagom luddig formulering för att bevisa att pengarna tillhör Svenska Spel.
Fast, fattiga studerande paddor skulle gärna ta emot 25.000 kronor per månad i 25 år.
Fast, fattiga studerande paddor skulle gärna ta emot 25.000 kronor per månad i 25 år.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Paddan: helt rätt, herr padda! Jag försöker para ihop x-ry med hentos brorsa får vi se hur det går. Du, jag hörde talas om stora miljonvinstsnatteriet. Betyder det att det blir nya fräscha pengar till ortens rädda-alla-paddor-förening?
Sv: The Tvävling!
Ja grattis till premiärsegern då.
Lycka till i fortsättningen...!
Gonatt mä er olappar...
ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZäta
Lycka till i fortsättningen...!
Gonatt mä er olappar...
ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZäta
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Magnus: tur att HV i alla fall gjorde det där målet så att vi behåller serieledningen en stund till :-)
Jag har trott att MIF ska hålla till i botten med bland annat LHF, men om man kan slå HV så klart på bortaplan så finns nog ändå en viss potential.
Fast det är klart, det var omgång 1 av 50 så det är ju en bit kvar...
Jag har trott att MIF ska hålla till i botten med bland annat LHF, men om man kan slå HV så klart på bortaplan så finns nog ändå en viss potential.
Fast det är klart, det var omgång 1 av 50 så det är ju en bit kvar...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kul att det händer så mycket oväntat. Att Tjurgården får stryk är förstås mer oväntat än att vi spöar Gläfsers. Kul, också, att Luggen tog sin första elitseriepinne. I kväll festar man i Mooora. Själv har jag burit namnet på Luggarnas Lugg, kvällen till ära. Kändes inte för hemvant, men jag lämnar nog tillbaka namnet efter i kväll.
Och nu har malmö 1-5. Hoppas de lugnar sig nu. Jag vill gärna se tabellen med Luleå Hockey verst!
Och nu har malmö 1-5. Hoppas de lugnar sig nu. Jag vill gärna se tabellen med Luleå Hockey verst!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LuleåTifo ska beställa pyroteknik från tifo.it och du har chans att beställa med oss.
Prisexempel:
Bengal €2.1
Stor rökutvecklare €7.75
Liten rökutvecklare €5.2
Dags att ringa Räddningstjänsten i Övik och förvarna?
Prisexempel:
Bengal €2.1
Stor rökutvecklare €7.75
Liten rökutvecklare €5.2
Dags att ringa Räddningstjänsten i Övik och förvarna?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Vad som är än mer förvånande var att det var helt i sin ordning. Kan Kinding verkligen ha byggt oss ett lag? Hoppas på det...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
För de intresserade finns bilder på tifoförberedelserna på www.luleatifo.tk
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jan Simons: Jag får hoppas att du försöker att dämpa Raykos manodepressiva, eller idag kanske orgastiska, inlägg genom att komma med några små förmananden. Tänk vad en spark i baken med en träsko och en skarp blick genom luggen kan göra...
Fast lite vilda tag är du väl inte helt ovan med, eller?
Fast lite vilda tag är du väl inte helt ovan med, eller?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jahapp, 5-0! Det var inte illa. Men vad säger man om HV-MIF 1-4??? Snacka om skräll!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL:
Klart det blir seger för Er. Känns härligt att börja med en seger.
För egen del så hoppas jag att man uppleva en seger imorgon.
Klart det blir seger för Er. Känns härligt att börja med en seger.
För egen del så hoppas jag att man uppleva en seger imorgon.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Troligen är det avskaffandet av straffarna, som gjort att Luleå inte väntar in förlängningen utan krossar redan under tre perioder. Ojoj, vilken härlig kväll. Tänk om man vore i Luleå nu, vilken skön promenad över bron in till stan.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jan Simons: nej, motståndarkeepern har inte behövt göra så mycket av det jag har sett - men ingen mindre än Skrbek hade nyss ett halvhyggligt läge att sätta 2-1 i slutminuten, men det står 1-1 och sudden pågår.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Har Luggen satt motståndarkeepern på några större prov då? Och förefaller nämnde keeper vara i gammal god vårform?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Sannes: att Luleå skulle vinna (för det tror jag nog att de gör) är väl iofs ingen jättesensation med tanke på att TIK dels saknar en riktigt bra keeper och dels att TIK har haft en hel del strul med skador just innan seriestarten. Dock hade jag knappast trott att det skulle stå 5-0 med lite mindre än sju minuter kvar.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Fan vad det är härligt att vinna premiären. Och så här stort! Ska bli intressant och höra vad alla experter säger efter detta.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jag har för övrigt kikat lite på Luggen-Warulfven, som just nu står 1-1. Luggen har en riktigt vass keeper i Leinonen, men av det jag har sett av den matchen ser FBK ut som allt annat än ett topplag. Det är riktigt dålig hockey - i alla fall de bitar jag har sett.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL:
Vad var det jag skrev förut?
Du skall skriva inlägg hela tiden, då trillar målen in.
Starkt gjort av Luleå, detta trodde jag inte.....
Vad var det jag skrev förut?
Du skall skriva inlägg hela tiden, då trillar målen in.
Starkt gjort av Luleå, detta trodde jag inte.....
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jan Simons: vi har väl inte ens vunnit en premiär sedan... ja, sedan 00/01?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: He he, du nu sätter hete tellan 5-0! Det måste ju vara sjuhundra år sedan vi startade en elitserie så här bra!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Och Tellström gör sitt TREDJE mål i matchen!
Tre mål i numerära överlägen är bra.
Tre mål i numerära överlägen är bra.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Fin tråd att skriva i, bär Luleå leder serien, och Gusten har seriens bästa siffror, 100%.
Krykov har tydligen ballat ur nu. Per Ledin har gjort en kanonmatch, verkar det som.
Krykov har tydligen ballat ur nu. Per Ledin har gjort en kanonmatch, verkar det som.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Ojdå, matchstraff på Krykov? Han brukar väl inte spela speciellt fult?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Nu är det förstås kört. 3-0 är ju det svåraste av lägen. Hur skall detta sluta. 3-6?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Swordster: Har kollat. Tog hela 2.15. Gläsers hade 0-3 i Coop när halvchen nästan var spelad. 28.51 i andra satte tellström 1-3, och 31.06 stod det 3-3. Matchen slutade förstås 6-3.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: jag tycker inte att det är en så stor skräll att vi leder mot ett TIK, fast 3-0 efter två perioder hade jag nog inte trott. Dessutom är ju matchen långt ifrån slut ännu.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Mycket skrällar ikväll. Luleå, Mora och Malmö leder. Dock är ju inte Luleå en skräll för oss, bara för Boorken och andra "experter". ;)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL:
Det känns som du skall skriva inlägg hela tiden, för då gör ju Lule mål.
Snacka om ketchup-effekt.
Det känns som du skall skriva inlägg hela tiden, för då gör ju Lule mål.
Snacka om ketchup-effekt.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Swordster: nja, då tog det väl runt fyra minuter? Eller nä, kanske inte... nu blir jag osäker. Jaja, skit samma, den här matchen är inte slut än så det får vänta till senare.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Tellström är heeet i dag. 3 mål på 72 sekunder. Timrå behövde väl ungefär 72 perioder för att göra 3 mål på Luleå förra säsongen.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Huh? Här hinner man ju inte ens skriva färdigt inläggen mellan Tellström-baljorna :-) När gjorde Luleå tre mål på i 1.12 senast???
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Nähäpp, för där gick vi upp i serieleding :-) Kul att Holma får göra poäng direkt, och viktigt att de som ska vara stommen i laget får vara med där det händer. En bra start, se nu bara för fanken till att inte släppa det här som har skett i en del träningsmatcher!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jahapp, Nordan presenterar sig! Just nu leder LHF serien tillsammans med Mora :-)
Sv: En otråd på Sportsnackiska
LL: Rönken till nordquist: 1-0!
med tanke på hur det brukar bli mellan dessa lag är väl målproduktionen för kvällen klar nu...nej!
Holma till Tellström 2-0!
Yippie!
med tanke på hur det brukar bli mellan dessa lag är väl målproduktionen för kvällen klar nu...nej!
Holma till Tellström 2-0!
Yippie!
Sv: En otråd på Sportsnackiska
nappen: det var i huvudsak jag och två andra personer, Jesper Jonsson och Per Danvind. Från början var det Per och Jesper som hade hand om saker och ting, och jag kom in i det hela inför säsongen 98/99.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
LL: Vem/vilka var det som skötte sidan innan aocho tog över?
Vad dålig sändning det är från COOP Arena, typ 5sekunder sändning sedan 10sekunders uppehåll...
Vad dålig sändning det är från COOP Arena, typ 5sekunder sändning sedan 10sekunders uppehåll...
Sv: En otråd på Sportsnackiska
nappen: och det är inte ens rätt gul nyans... det är bara att än en gång konstatera att reklambyråer inte ska hålla på med websidor - i alla fall så länge de inte fattar att en websida inte är en reklambroschyr.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
...och där gjorde Mora 1-0 i matchen mot FBK.
Fem utvisningar hittills i den matchen, 3 för Mora och 2 för FBK.
Fem utvisningar hittills i den matchen, 3 för Mora och 2 för FBK.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Paddan: Jadu, vad ska man förvänta sig av Attcho?
Haha, ser man på. 1-0 till Mora.
Haha, ser man på. 1-0 till Mora.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
nappen: Vad sjutton är det för konstigt typsnitt de använder?
Ser väldigt taffligt och billigt ut.
Hmm, enligt matchfakta på Hockeylive spelas det inga matcher nu, knepigt, vad är det då för korplagsmatch jag lyssnar på just nu?
Ser väldigt taffligt och billigt ut.
Hmm, enligt matchfakta på Hockeylive spelas det inga matcher nu, knepigt, vad är det då för korplagsmatch jag lyssnar på just nu?
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Paddan: Jaså, popup för forumet, dumt värre. Kör själv på www.luleahockey.se/forum/forum.asp då kan man ha vilken storlek man vill. ;)
Texten har blivit väldigt liten nu, knappt så det går och läsa.
Texten har blivit väldigt liten nu, knappt så det går och läsa.
« Föregående · 419482 · Nästa »