« Föregående · 93548 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Freddi
I Schweiz var han ju bra, kom inte och var orättvis. De har ju sådana utlänningsregler där som bara medger tre icke-schweizare per match och när de köpte en fjärde av klass till hans gäng så tog han inte risken att vara kvar och bli petad utan åkte hem till Sverige igen. Men han lirade bra och skrapade ihop sina poäng.
Sv: Freddi
Gone: trivs o trivs!..han hade en hög lön o allt annat!..du vet inte hur många ggr man hoppades på att få se en het Lindquist!...jag mins inte en enda match där han klev av planen som en vinnare!..han var ju inte ens bra när han var på väg till MIF!!..
Och om han nu älskar Djurgården så mykke så fattar jag inte varför han ser till löne draget så mykke!.
Och om han nu älskar Djurgården så mykke så fattar jag inte varför han ser till löne draget så mykke!.
Sv: Sponsorer!!
Stefan: Jag tycker fortfarande att Sandström fick och får oförtjänt
kritik. Tyvärr så blev sista säsongen ingen höjdare. Att han fick ofta
spela vänsterforward istället som högerforward och sällan användes
i powerplay till förmån för Lindqvist tycker jag är att slösa på
resurser. Men hans poängnitt är OK, första året hade han efter Jussi
och Hadelöv genomgående bästa betyg i alla kvällstidningar. Tyvärr
var han en av få som spelade tufft i MIF efter bortfallet av
Sundblad, Lusth, Lindholm och Lilja. Han utvecklades mer till en
rollspelare i MIF, grym i powerplay, minns många poäng i numerärt
underläge. han skall dessutom ha ett målpoäng till i sin statistik
tycker jag. Sandtröms första mål i sedan han kom tillbaka från
NHL(förutom under strejken) mot FBK, bortdömdes felaktigt sedan
pucken gått genom nätet.
kritik. Tyvärr så blev sista säsongen ingen höjdare. Att han fick ofta
spela vänsterforward istället som högerforward och sällan användes
i powerplay till förmån för Lindqvist tycker jag är att slösa på
resurser. Men hans poängnitt är OK, första året hade han efter Jussi
och Hadelöv genomgående bästa betyg i alla kvällstidningar. Tyvärr
var han en av få som spelade tufft i MIF efter bortfallet av
Sundblad, Lusth, Lindholm och Lilja. Han utvecklades mer till en
rollspelare i MIF, grym i powerplay, minns många poäng i numerärt
underläge. han skall dessutom ha ett målpoäng till i sin statistik
tycker jag. Sandtröms första mål i sedan han kom tillbaka från
NHL(förutom under strejken) mot FBK, bortdömdes felaktigt sedan
pucken gått genom nätet.
Sv: Sponsorer!!
b-sson:
Det väl därför Sandström pratade med Frölunda när han skulle flytta hem? Då det redan var "klart" med MIF?
Det var aldrig i närheten av klart med Sandström innan han flyttade hem..
1. Percy ville ha Sandström till MIF till varje pris vilket han oxå fick och Sandström en häääärlig lön
2. Utfors gick in med sponsorpengar som skulle täcka Sandströms lön, vilket inte gick något vidare då pengarna från Utfors uteblev
3. Sandström trivdes ypperligt i Malmö när han var här under NHL strejken, men någon garanti för att han skulle återvända för att avsluta karriären gav han aldrig även om det nu blev så.
Ta Niklas Andersson nu i Frölunda, bor i Malmö på somrarna enligt en artikel som skrevs förra vintern när han fortfarande var "over there". De ställde frågan till Andersson -"När du vänder hemåt igen kan det bli aktuellt med Malmö IF då du bor där på somrarna? Niklas svarade -"Nej aldrig i livet".
Det väl därför Sandström pratade med Frölunda när han skulle flytta hem? Då det redan var "klart" med MIF?
Det var aldrig i närheten av klart med Sandström innan han flyttade hem..
1. Percy ville ha Sandström till MIF till varje pris vilket han oxå fick och Sandström en häääärlig lön
2. Utfors gick in med sponsorpengar som skulle täcka Sandströms lön, vilket inte gick något vidare då pengarna från Utfors uteblev
3. Sandström trivdes ypperligt i Malmö när han var här under NHL strejken, men någon garanti för att han skulle återvända för att avsluta karriären gav han aldrig även om det nu blev så.
Ta Niklas Andersson nu i Frölunda, bor i Malmö på somrarna enligt en artikel som skrevs förra vintern när han fortfarande var "over there". De ställde frågan till Andersson -"När du vänder hemåt igen kan det bli aktuellt med Malmö IF då du bor där på somrarna? Niklas svarade -"Nej aldrig i livet".
International Ishockey Fantræf 2002
Hiya Hockeyfans...!!!
På nuværende tidspunkt er der allerede tilmeldt 35 fanklubber fra hele nordeuropa til Fantræf 2002 d. 2-4 august i Vojens, Danmark.
Husk!
Sidste tilmeldingsfrist er d. 15 juli...!!!
Se deltagende fanklubber på: www.viksupport.dk
(under menuen Fantræf 2002)
På nuværende tidspunkt er der allerede tilmeldt 35 fanklubber fra hele nordeuropa til Fantræf 2002 d. 2-4 august i Vojens, Danmark.
Husk!
Sidste tilmeldingsfrist er d. 15 juli...!!!
Se deltagende fanklubber på: www.viksupport.dk
(under menuen Fantræf 2002)
Länkar:
http://www.viksupport.dk
http://www.viksupport.dk
Sv: Sponsorer!!
b-sson: Sandström har inte tillfört MIF ett skit!..när var han bra i Elitserien??...Visst alla kan ha sina goda dagar ibland, men Sandström vissade bara d vid ett enda tillfälle och d var under en 2 veckors period!...Jag fattar inte hur du kan vara nöjd med han!..asså han var ju Sveriges bästa poängkung i NHL och i Elitserien snitta han inte en av dom 50 bästa ens!..skamligt tycker jag!....
Sv: Sponsorer!!
19 Nicke: Reklam på matchtröjorna förstör ju designen totalt. Hur
coolt är det med Malaco elefanter överallt?
Är Majic ute ur bilden helt jag trodde bara han skulle spela
slutspelet i den nya klubben? Jag hade gärna sett en förlängning,
fast Lius är ett bättre alternativ. Det behövs ytterligare en center.
Brukar Sandström ringa runt efter bästa lönedraget? Jag är för mig
att det var så gott som klart att han skulle avsluta sin karriär i MIF
ganska långt innan. Tyckte också att han gjorde vad man
förväntade sig, tyvärr blev sista säsongen en besvikelse men vad
jag minns så var han på hyfsat på G innan skadan. Synd bara att
han inte sköt mer de två sista åren.
coolt är det med Malaco elefanter överallt?
Är Majic ute ur bilden helt jag trodde bara han skulle spela
slutspelet i den nya klubben? Jag hade gärna sett en förlängning,
fast Lius är ett bättre alternativ. Det behövs ytterligare en center.
Brukar Sandström ringa runt efter bästa lönedraget? Jag är för mig
att det var så gott som klart att han skulle avsluta sin karriär i MIF
ganska långt innan. Tyckte också att han gjorde vad man
förväntade sig, tyvärr blev sista säsongen en besvikelse men vad
jag minns så var han på hyfsat på G innan skadan. Synd bara att
han inte sköt mer de två sista åren.
Sv: Sponsorer!!
19 Nicke:
ALLA hockeyspelare som kan tänka sig att byta klubb hör av sig till olika klubbar, Kristofer Ottosson DIF tex har hört av sig till MIF, Musse HÅkansson fd. DIF numera LHC hörde av sig. osv osv...
Det är så det går till i hockeysvängarna tyvärr
ALLA hockeyspelare som kan tänka sig att byta klubb hör av sig till olika klubbar, Kristofer Ottosson DIF tex har hört av sig till MIF, Musse HÅkansson fd. DIF numera LHC hörde av sig. osv osv...
Det är så det går till i hockeysvängarna tyvärr
Sv: Sponsorer!!
19 Nicke: Det är väl bara skönt om det inte är så många sponsormärken på tröjorna ;-) . Personligen tycker jag att det inte är kul med en tröja som ser ut som en vandrande reklampelare. Inte för att jag är emot sponsorer, men tröjorna ska vara rena från sponsormårken och endast innehålla klubbmärket samt lagnamnet. Enligt min åsikt iallafall. Men tycket är iallafall fritt ;-) .
Känns lite avslaget nu under sommaren när man inte har hockeyn att följa. Förvisso är det fotboll nu men hockey är roligare. Kan ju iallfall hoppas att det går bra för Sverige i Fotbolls VM. Så man har något att glädjas åt i år. Men innan vi vet ordet av så är våra krigare på isen igen och kämpar för att erövra guldet igen. MIF mot SM-Guldet 2003.
Känns lite avslaget nu under sommaren när man inte har hockeyn att följa. Förvisso är det fotboll nu men hockey är roligare. Kan ju iallfall hoppas att det går bra för Sverige i Fotbolls VM. Så man har något att glädjas åt i år. Men innan vi vet ordet av så är våra krigare på isen igen och kämpar för att erövra guldet igen. MIF mot SM-Guldet 2003.
Sponsorer!!
Asså dom nya dräkterna värkar rätt ta fatta på sponsorer!..jag hoppas bara att det är en skiss på hur dom ser ut!..Nog för att det finns ont om sponsorer i Elitserien idag men lite stil på tröjorna måste vi ju ha!!..Jag kommer ihåg först året med Redhawks tröjorna..det fann knappt några sponsorer på tröjorna!..såg rätt tråkiga ut!.men sen året efter så var tröjorna proppade och man såg knappt höken på bröstet!.aja!..det är ju spelet som är viktigast inte hur man ser ut!..men som sackt!.lite stil tack!.
Vet ej heller om man tror på lius!..han är lite av en Sandström som ringer och hör sej för efter det bästa löne draget!..asså Lius vet ju inte nått om MIF!...och utav alla klubbar i Världen så känns just MIF rätt för han!..kanske för att han har hört rykten om gamla MIF som öste ut pengar på Finländska spelare!.va vet ja?...aja!..ha d alla!
Vet ej heller om man tror på lius!..han är lite av en Sandström som ringer och hör sej för efter det bästa löne draget!..asså Lius vet ju inte nått om MIF!...och utav alla klubbar i Världen så känns just MIF rätt för han!..kanske för att han har hört rykten om gamla MIF som öste ut pengar på Finländska spelare!.va vet ja?...aja!..ha d alla!
Sv: Ni skall va nöjda!
remes:
Norterbart är att Joni Lius själv ringde upp och hörde efter om MIF var intresserade av hans tjänster kommande säsong, då MIF var intresserade av honom förra säsongen... nackdelen är dock att så går det alltid till och ingen vet hur många klubbar han har ringt runt till och "bjudit" ut sig.
Hur som helst så skulle Lillis och hans agent snackas vid idag under kvällen.
Norterbart är att Joni Lius själv ringde upp och hörde efter om MIF var intresserade av hans tjänster kommande säsong, då MIF var intresserade av honom förra säsongen... nackdelen är dock att så går det alltid till och ingen vet hur många klubbar han har ringt runt till och "bjudit" ut sig.
Hur som helst så skulle Lillis och hans agent snackas vid idag under kvällen.
Ni skall va nöjda!
om ni får joni ska ni va nöjda en mycket bra hockey spelare.
iallafall ne han va me frölunda!
FRÖLUNDA INDIANS 4-EVER!
iallafall ne han va me frölunda!
FRÖLUNDA INDIANS 4-EVER!
Sv: Arena
Teus: Ja har hittat bilder på hémma tröjorna å borta tröjorna gå in www.mifredhawks.com så ser du både hemma å borta tröjorna
« Föregående · 93548 · Nästa »