« Föregående · 333358 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MIF Redhawks—BIF Tigers
Weman: Visst och SSK kommer att förnedra TIK... Så trött man blir på inlägg lika genomtänkta som en måsskit.
Sv: MIF Redhawks—BIF Tigers
Hela gästboken: Märkligt att ingen här vet något!
Nej, Stefan i Eskilstuna; Gavlerinken har inte varit upptagen av annat evenemang 031009 och kommer inte att vara upptagen 031120.
Nej, Stefan i Eskilstuna; Gavlerinken har inte varit upptagen av annat evenemang 031009 och kommer inte att vara upptagen 031120.
Sv: Rydmaks 1:a Mål i år!!!!!
Stefan: Håller helt med, skitsamma hur målet för Rydmark gick till. Nu har han iallafall spräckt målnollan. Hoppas även Sundblad får spräcka sin imorgon?
Sv: Rydmaks 1:a Mål i år!!!!!
Ebbe:
mål som mål oavsett öppet mål eller inte det kan vara det som behövdes för att det skall lossna vilket vi lär märka i de kommande matcherna.
Nu när han gjort ett mål kan den mentala spärren släppa vilket gör att han sätter sina chanser, så jag skulle inte ha nått emot att Sundlbad skulle få hänga 1-2 puckar i kommande match gärna i öppet mål om så vore fallet bara han får nätkänning.
mål som mål oavsett öppet mål eller inte det kan vara det som behövdes för att det skall lossna vilket vi lär märka i de kommande matcherna.
Nu när han gjort ett mål kan den mentala spärren släppa vilket gör att han sätter sina chanser, så jag skulle inte ha nått emot att Sundlbad skulle få hänga 1-2 puckar i kommande match gärna i öppet mål om så vore fallet bara han får nätkänning.
Sv: Rydmaks 1:a Mål i år!!!!!
Fasen vad det förstoras upp att han gjorde mål igår. Men hallå!! Det var i öppet mål!! Hur svårt var det att missa???
Sv: Rydmaks 1:a Mål i år!!!!!
nek97raj: Svårt även för honom och missa ingen målis,det kunde lika gärna varit Hadelöv
Sv: Tv 4 slutar sända Percys pågar
actionleif: Fasen, jag tänkte att nu ska jag som enda ickemiffare i världen gå in i deras gb och säga grattis, men du hann före...
Nåja. Grattis Mif.
Nåja. Grattis Mif.
Sv: Tv 4 slutar sända Percys pågar
Magnus: Den där genten skulle givetvis även den vara gnet och inget annat för de som tänkte anmärka! :)
Sv: Tv 4 slutar sända Percys pågar
Stefan: Skulle just skriva det där! :) Lika bra om de fimpar programmet så killarna får koncentrera sig på att försöka göra 30 matcher till som i kväll. Gnet, gent, gent och gnet.
Tv 4 slutar sända Percys pågar
TV 4 plus har beslutat att säga upp avtalet med produktionsbolaget Basic Sport angående sändningen av programmet "Redhawks - Percys pågar".
Sv: Rydmaks 1:a Mål i år!!!!!
pajo: Jo, instämmer. Det har varit tungt att vara skåning i (vecko)exil den sista tiden, det kan jag intyga.
Sv: Rydmaks 1:a Mål i år!!!!!
nek97raj: Ja men nu kanske det lossnar lite för hela laget ...
Kan ju alltid hoppas på det :-)
Nu kan man kanske sova ordentligt i natt för en gångs skull :-)
Kan ju alltid hoppas på det :-)
Nu kan man kanske sova ordentligt i natt för en gångs skull :-)
Sv: Rydmaks 1:a Mål i år!!!!!
pajo: Förbannat välbehövligt åsså.
Pågarna får lära sig träffa rätt bara
Pågarna får lära sig träffa rätt bara
Sv: Match
Magnus: Han har varit en mycket bra hockeyspelare, idag skulle det krävas 2 enormt skickliga spelare i samma kedja för att han ska lyckas.
Han är fortfarande en ok spelare, men inte en som ska ha så hör lön och så mycket istid. Jag skulle hellre sett en satsning på en "ny Hannula". En lovande från de undre divisionerna.
Men men, kommer Nicke igång med ett två mål, då kan det rulla på.
Han är fortfarande en ok spelare, men inte en som ska ha så hör lön och så mycket istid. Jag skulle hellre sett en satsning på en "ny Hannula". En lovande från de undre divisionerna.
Men men, kommer Nicke igång med ett två mål, då kan det rulla på.
« Föregående · 333358 · Nästa »