Alla bör söka sig till Malmö Isstadion på Onsdag! Då spelar J20 sin första kvartsfinal (Motståndet ej klart men Huddinge känns det som). 19.00 är tiden! Vi intar ståplats och ger gärnet precis som i lördags. Det verkar ha varit uppskattat av krigarna på isen!
Alla till Isstadion på Onsdag!
« Föregående · 236346 Till forumet
Sv: Alla till Isstadion på Onsdag!
JoJo:
det var väldigt uppskattat kan jag säga.. nu hoppas man på detta stöd i varje match :) och ännu mera folk!
det var väldigt uppskattat kan jag säga.. nu hoppas man på detta stöd i varje match :) och ännu mera folk!
« Föregående · 236346