Bortaresa!
« Föregående · 243666 Till forumet
Sv: Bortaresa!
JoJo:
Säga vad man vill om er miffon ;-) men lite småimpad blir man allt när det anordnas bussresor till J20-matcher.
Låt gå för att det kanske är lite "i brist på annat" efter A-lagets korta säsong, men ändå...
*jag bugar mig i ödmjukhet*
Säga vad man vill om er miffon ;-) men lite småimpad blir man allt när det anordnas bussresor till J20-matcher.
Låt gå för att det kanske är lite "i brist på annat" efter A-lagets korta säsong, men ändå...
*jag bugar mig i ödmjukhet*
« Föregående · 243666
Avgångstider med mera återkommer vi till. Men vi kommer åka cirka 5 timmar före matchstart.
ANMÄL ER NU TILL SÄSONGENS KANSKE SISTA BORTARESA!!
4 alternativ till anmälning...
* Ring mig 070-7224870
* Maila mig [email protected]
* Maila mig här på hockeysnack
* Anmäl er i cafeterian på J20´s hemmamatch på onsdag.
ALLA SKA MED!