Sv: Bortaresa!
JoJo:
Säga vad man vill om er miffon ;-) men lite småimpad blir man allt när det anordnas bussresor till J20-matcher.
Låt gå för att det kanske är lite "i brist på annat" efter A-lagets korta säsong, men ändå...
*jag bugar mig i ödmjukhet*