Sitter och skriven en tråkig uppsats, så jag kunde tyvärr inte vara på matchen. Fast det är lite svårt att koncentrera sig, när Jeppe har målkalas. Hoppas han har kommit igång rejält nu, hans målskytte behövs. Kul också att Malmström spelar.
Bra räddningsprocent Liv hade i första perioden...58,3%...
2 perioder kvar, man kan aldrig vara säker. Fan känner mig lite som dig nu Miffo, lite negativ :) Man vågar väl inte tro att det e 100% säkert ännu. Nu blir det handboll.
I morse kändes det tyvärr inte ok för Henke, så vi får nog klara oss utan honom. Nu kör vi! Tydligen nästan fullsatt malmö isstadion, synd att man inte kan vara där...
Någon som vet hur länge Bäckman/Johansson har kontrakt med MIF? Jag är faktiskt väldigt imponerad av vad dom gjort med laget, iallafall de senaste 10-15 omgångarna. Självförtroendet bland våra "gubbar" verkar större än någonsin.
x-avier: Fast de satsade ju lite på honom i FBK-matchen, alltså han var ju med upp till Karlstad. Så Valdix hade nog fått chansen i FBK-matchen, om matchen redan hade varit avgjord i tredjeperioden. Alltså om MIF hade haft en ganska säker ledningen eller gått mot en ganska säker förlust.
5-3
Känner på mig att vi kommer tappa