om jag säger så här... det har inkommit en hel del klagomål på att det är värdelösa matchrapporter allt som oftast.. vilket inte är konstigt då det enda som står är det tränarna rapporterar de gånger jag får tag på dem.
och chefen vill få till ändringar som förbättrar hemsidan och jag har bett mina förslag och synpunkter på vad som behövs göras.. och det gjorde jag om matchbilder till honom oxå tidigare.. 2-3 veckor senare började det trilla in matchbilder i mailen..
så vem vet... det kanske kommer att satsas mer?
Fast jag har en känsla på att det inte blir med mig vid rodret..
Jag hoppas iallfall du e kvar, ser inte någon förtillfället som jag tycker skulle kunna ta över efter dig.
Det är en av de dåliga sakerna med mif, de e inte alls sugna på o ha en riktigt bra websida, som många andra föreningar har. De borde ge dig heltid så du kan göra mer med sidan. Men som vanligt så tänker de inte på supportrana som bor längre upp i landet. //
Miffo, jag tror bara de hade fel, tror inte de lägger ner så mkt tid på att räkna allt de där? Riihijärvi har inte varit lika bra i slutspelen som grundserien. Dom gånger han vunnit poängligan har det gått rätt små dålig med poängen i slutspelet vad jag kan komma ihåg. SÅ i år kanske det blir en annan femma? :)
Stefan: Flest mål genom tiderna 100 Daniel Rydmark. Riihijärvi gjorde juh 100 för ca 1 årsen, + rydmark har gjort en del till? När uppdatera du det senast? Mest nyfiken på om Rydmark e kvar som nr1, men Riihijärvi borde nästan vara förbi eller nära?
Om det är sant att Henriksson ska stå är jag allt lite förvånad...? Zdenek Smid gjorde ju en kanonmatch mot FBK enligt många. Men han har väll inte fått förtroendet av tränarn än. Och matchen mot FBK var ju given vinst till FBK trodde dom flesta så han valde väll att köra med Smid då för att se vad han gick för. Men när det gäller match mot MHF där vinnaren är desto osäkrare väljer han alltså att spela Henriksson...klart han vet ju vad han går för så jag får väll hoppas på att det är ett vettigt beslut. Men personligen håller jag på Zdenek Smid...
MIF måste komma top 6, för att slippa de två första lagen i tabellen inte 5:a ....
Men det kvittar faktiskt vilket lag vi än får. VEm säger att FBK kommer vara lika överlägsna i ett slutspel ? Där är det marginalerna på sin sida, lite till tur, kämpa tag och bra målvaktsspel som avgör....
Om jag inte minns fel från ifjol så lottas 1an och 2an i tabellen mot 7an och 8an. 3 och 4an lottas mot 5 och 6an i tabellen. Så det är väldigt viktigt att MIF tar en plats bland de 5 bästa i tabellen så vi slipper möta FBK eller Modo i en kvartsfinal.
3 poäng ikväll är väldigt viktigt, tror det kommer bli en jämn match mot Luleå som MIF till slut vinner med 4-2.
Har ni apterat dynamiten till i eftermiddag? Hoppas MIF kan ta de två sista matcherna innan os-uppehållet. Nån som vet hur det blir med spelordningen i slutspelet? Kommer den att lottas eller 1:an mot 8:an eller vad. Vi har haft vilda diskusioner om det på jobbet men ingen vet!.
Var inte för säkra på Malmövinst mot luleå på lörd. Tror på Luleå vinst me uddamålet. Att ni slog HV71 med 10-4 var en engångsgrej. Nu kommer ett heltaggat LHF att kriga om slutspelsplats och laget med bästa målvakten för dagen går segrande av planen. Och jag tror att Zdenek Smid som motade 41 skott mot FBK kommer vinna den duellen...
osäkert, Mif är nu relativt mätta nu, medans Luleå jagar slutspelsplatsen... Mif är ett bättre lag, inget snack om det, men, motivation slår ofta klass, så jag säger 3-3.
Jag tycker MIF ska fortsätta med Rydmark som kapten även när de skadade spelarna återvänder, Rydis har ju verkligen sköt det bra...inget ont om Tjompen, han är super oxå, men nu har det gått så bra för MIF, medans Rydis varit kapten!