Tja, det finns kanske en viss charm med sånna här gamla ruckel. Skulle inte förvåna mig ett dugg om mögeldoft e favoritdoften nr 1 när man sitter där på sitt nybyggda ålderdomshem o tänker tillbaka på de gamla goda tiderna. :oI
En del äldre ärrade herrar har ju påstått sig få orgasm när de klivit in i Leksand Isstadion t.ex. Själv har jag mest oroat mig för att falla igenom de icke helt stabila träplankorna där.
Hursomhelst så sitter jag som mest o funderar ut en liten rankinglista på Skånes ishallar. Jag har ju numera varit i samtliga existerande sådana... Lovar o återkomma i ärendet när jag tänkt färdigt.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om mögeldoft e favoritdoften nr 1 när man sitter där på sitt nybyggda ålderdomshem o tänker tillbaka på de gamla goda tiderna. :oI
En del äldre ärrade herrar har ju påstått sig få orgasm när de klivit in i Leksand Isstadion t.ex.
Själv har jag mest oroat mig för att falla igenom de icke helt stabila träplankorna där.
Hursomhelst så sitter jag som mest o funderar ut en liten rankinglista på Skånes ishallar.
Jag har ju numera varit i samtliga existerande sådana...
Lovar o återkomma i ärendet när jag tänkt färdigt.