Att det går illa för Gnaget det vet väl de flesta... Men att det var så här illa?! Nu ska Åke Bergdahl gå in i AIKs styrelse! ...man undrar ju lite smått hur länge han tänkt sig stanna kvar där... ;o)
Ser ut som aftonbladet inte tror på mif heller. fast detta är juh ingen riktigt tipps men en fingervisning av vad dom tror. Bra för mig o inte ha någon press, men bra trist ifall det skulle bli så.
Skönt att se att stabiliteten verkar ha återfunnits i Mifs spel och att även Hannula växer mer o mer! Hoppas att detta spelet också kommer att återfinnas i serien och inte bara nu i träningsmatcherna?
CoolaKoffe: Radek Hamr gjorde inte alls målet, inte enligt killarna som är på plats. Det gjorde Jan Hammar, precis som någon skrev här i gästboken. Assist och mycket annat finns på supporterklubbens hemsida, se länken. Rapporterat av Jojo o Co...
Tror inte något av lagen vill förlora matchen, även om spelarna tar det lite lugnare än de skulle göra i en elitseriematch. Men som Jönsson säger är detta en bra värdemätare för båda lagen. Det finns ju också spelare i lagen som kämpar för en plats i någon av femmorna, och de lär ju inte ta det speciellt lugnt.
Jönsson: Men du kan väl knappast påstå att de ger allt i denna match? tror jag iallfall inte. nåja nu måste jag skynda mig till affären innan de stänger
CoolaKoffe: de har sparat krafter sen feb mars! det e flera veckor tills premiären! i elitserien splar man ca 3 i veckan! då sparar man inga krafter i en sån här match!
CoolaKoffe: jag tror inte att man tar det så jäkla lungt bara för att det e träningsmatch! FBK är svenska mästare-inte gudar! visst man kollar lite formationer, men träningsmatcher är nog så viktiga. man kör nog på ganska bra ändå!