knätacklingarna som ledde till utvisningar var i andra perioden, Daniel Rydmark satt av Borgqvists utvisning i slutet av tredje perioden, det hade han inte gjort om han varit knäskadad tro mig.
Han var inte heller skadad 1timme efter matchslut när jag pratade med tränarna.
ColaKoffe mfl väx upp...vem fan orkar höra eller komentera era fjortis inlägg?...
Ni skriver skit om MIF bara för att dom förlorat en tränings match..ni bedämmer en hel säsong på försäsongen..
Visa hjärta o stötta laget istället.....Ja blir så jävla irriterad av att läsa era löjliga åsikter..ibland undrar man om ni är MIF/are eller bara sånna där players som stöttar laget när det går bra....
MIF har jag i mitt hjärta äver fast dom skulle spela i Allsvenskan eller DIV 1...
Visa STÖD, HJÄRTA, o TRO till MIF så är ni riktiga MIF/are
CoolaKoffe: Jomen, Burken verkar ju inte helt oäven heller. Nu får man dessutom se till att matcha in Valdix å de andra ungtupparna. Nä, nu ska jag lämna "jubbet". Vi hörs!
CoolaKoffe: visst är pengarna viktiga, Men det är knappast därför de spelar cupen, det är för att köra in laget och testa olika spelare tillsammans, Om pengarna var det viktigaste hade nog tränarna haft Hadelöv i mål.
Kommentar: Nr:11 Erkki Rajamäki i Hämeenlinna 2+2 min för Roughing och 10 min Missconduct och Nr:51 Mika Hannula får 2+2 för Roughing och 10 min Missconduct. Inte nog med det, målvakten i Malmö Nr:30 Johan Borgqvist utvisas 2 min för delaying the game. Utvisningen sitter Nr:17 Daniel Rydmark av.
Thomas:aja e d du menar så okey men man vinner 500 000 te klubben d e därför d e viktigt MIF höll på att vinna 500 000 te klubben men d kom tvåa så d blev inga pengar
bli inte arga på mig nu ok??)) men MIF är sånt bara, vi går inte till finallen i elitserien i år heller och kommer att bli som i fjol exact och efter 50 omgångar vi blir lag nummer 6-8 kanske... även vissa spelare har redan sånt inställning till det. vi ska gå och titta och ha cool med MIF. inga stora förhoppningar.((( det är min åsikt bara och jag skriver vad jag tycker. kaz.
Frågan e Om Robert Borgqvist gör en bra match... Känns som det hade gått bättre med Hadelöv, fast det är en träningsmatch och de e juh till för att så många som möjligt spela.
knätacklingarna som ledde till utvisningar var i andra perioden, Daniel Rydmark satt av Borgqvists utvisning i slutet av tredje perioden, det hade han inte gjort om han varit knäskadad tro mig.
Han var inte heller skadad 1timme efter matchslut när jag pratade med tränarna.