Rasmus89: Urtaget u Aftonbladet.se Ingen turseger Premiärsegern kan dock inte sägas vara tursam även om 3-1 inte speglade matchbilden. Mif hade ju Andreas Hadelöv. I går var han snarare 75 procent av laget än bara 50.
MoK GG: Ja men imorgon hoppas jag också att Hadelöv spelar lika bra som igår då ökar chanserna för vinst... Men Norrena har inte riktigt kommit igång än...
Rasmus89: Igår höll Hadelöv högre klass än Norrena ja, men det kommer ändras ganska snart. Men Frölunda är ibland rätt bra på att göra målvakterna bra.
Rasmus89: Hörde ni igår vad Curre Lundmark sa på sporten att Hadelöv höll världsklass och det gjorde han. Han vann målvaktsmatchen emot Norrena med råge. Hoppas han e lika bra emot Luleå..
CoolaKoffe: ja MIF säger att dom satsar på Juniorerna men då får knappt spela hoppas dom får spela åtminstånde några byten imorrn.Jag hoppas själv att man får se lite mer a Nielsen och Vas
Rasmus89: Just nu är det många här i lilla Fagersta uppe i Västmanland som snackr om tråden ''Hadelöv vs. Henriksson'' Dom flesta tror på vinst för MIF och Hadelöv men bara för att man tog inledningen är det inte alls säkert att man tar Luleå där uppe i Coop Arena.Men förhoppningsvis så blir der vinst för Malmö.
Sebbe: Nej, jag hoppas på en bättre start denna säsong. För tidigt att säga nu hur pass bra mif är. Trist att "juniorerna" summa summarum bara fick ett byte (Nielsen)
anders:de blir giftiga i den matchen Luleå d gjorde 4 mål mot HV 71 borta fast vi har en målvakt i landslagsform d där målet frölunda gjorde va lite klantigt
Dra inte för stora växlar av en premiärseger nu! Luleå må ha haft svängdörrar i försvaret mot HV. Men att möta dem i Delfinen är en helt annan sak. Det kommer att bli väldigt svårt, och tyvärr så är risken stor att Luleå vinner. Man måste vara realist också, det är ju hemmapremiär för dom!
CoolaKoffe: håller jag med om Luleå och MODO två mindre bra lag. jag trodde MIF skulle få det svårare mot Frölunda men så blev det inte....Men i matchen MIF-Luleå på torsdag blir det 4-1 till MIF. .
Rickard: Ah fan, kanske jag som fått sämre hörsel då haha. Satt iofs ganska långt upp, brukar annars sitta rätt långt nere eller stå & då hör man kanske bättre...men helt omöjligt att höra något där jag satt idag iaf. =)
Merla: Ljudet i ishallen har förbättrats avsevärt. Det sitter uppe nya högtalare, man hör numera vad speekern säger. Jag vet inte vad du sitter, men jag hör mycket bättre denna säsongen efter den mindre uppfräschningen under sommaren.
anders: Japp, kan säga att ljudet var sämre i år än förra iaf....arenan är verkligen b-aktig, läääääääääääääääängtar tills den nya arenan är klar...men helt seriöst, den nuvarande måste förbättras NUUUUUU!!! dröjer ändå ett par år tills den nya är klar..