christoffero: Jag är iaf glad om MIF lyckas ta en poäng ikväll, men 2 är vi värda efter denna kämpainsats. Men det skulle inte förvåna mig om Frölunda gör mål i slutsekunderna.
Det ryktas om att Fjuss oxå är skadad, kommentatorerna nämnde något i förbifarten. Hoppas det bara är ett rykte. MIF spelar ett utmärkt spel, särskillt i boxplay. Alla i MIF offrar sig hela tiden och gör nog den bästa bortamatchen hittils i år. Kan ju hoppas på att Hadelöv håller nollan oxå i tredje. Kan ju oxå nämnas att Liimatainen hade ett klockrent ribbskott som fortfarande klingar ut i Scandinavium ;-) . Och Mattsson missade oxå ett friläge där han fick ett felskär i skottögonblicket. Hade han hållt sig på benen så hade det garanterat varit mål. Keep up the good work grabbar. MIF mot SM-Guld 2003
Enligt säkra källor i USA så är detta Oklahomas bästa spelare. Joe Burton, född -67. OK, lite gammal kanske men med tanke på alla skador så tycker jag att MIF borde agera lite nu. Den enda missen är att han har nummer 19, men han kan säkert byta ,-)
Stefan: Låter bra det. Hoppas Wahlbergs skada inte är så allvarlig. Det verkar som att det blir en ond cirkel när spelare blir skadade tidigt på säsongen. Antar att ju tunnare truppen blir dessto mer risk för skador får laget när alla måste kämpa på ett helt annat sätt.
Stefan: Nej jag förstog inte det heller :-) Hoppas bara att MIF orkar 2 perioder till också, tror det blir väldigt svårt om inte spelet blir bättre och utvisningarna färre.
19.47 0 - 1 SH1 MIF 17. RYDMARK, Daniel (19. RIIHIJÄRVI, Juha) 13.24 2 min MIF 45. NORGREN, Johan HOOK 12.27 2 min MIF 11. HAMMAR, Jan INTRF 10.17 2 min MIF 13. THURESSON, Marcus HOLD
får inte det att gå ihop.. Norgren bör ha varit på isen när Rydmark gjorde 0-1.. 6.23 efter hans utvisning