Då har man precis vaknat, kl är ca kvart i ett på natten och man har sovit hela dagen...
Eller rättare sagt, sovit, släpat sig till isstadion sett matchen, sen hem och sovit igen till nu. Detta är inget jag rekomenderar, fy fan vad segt...
Nu måsta jag fixa mig nått att käka.
Om matchen säger jag bara en sak, ur kazz i 2 perioder ok i 3:e, men den var inte ens bra då, det blev bara lite mål tack vara deras as bra målis (sarkastisk) Roffe !
Hände skadan i första perioden? För jag minns att jag tyckte det var lite konstigt att Musakka inte spelade med Petrasek vid andra periodens start, när han gjort det i första.
Ännu en skada alltså, det var ju mindre lyckat. Hur länge ska Peter Andersson vara borta egentligen ?? Men det är väl så att gamla gubbar skadar sig lättare :-/ Nu får man väl leta en till back då.
Tydligen blev Jocke Musakka skadad i matchen, hur allvarligt? Trevligt när en back som är värvad för att man är skadadrabbade blir skadad i tredje matchen. Vi verkar ha lite missflyt med backarna.
Ni vet väl att SVT:s hemsida har rörliga bilder från en hel del av MIF:s matcher denna säsongen? Det är samma bilder som visades på TV. Så kolla in mitt länktips.
Vi vann till slut men de två första perioderna var inte alls bra. Dåligt tempo, slarvigt passningsspel och allmänt lojt. Men förmodligen så fick väl Bäckis o Gunnar nog efter två perioder och gav spelarna en rejäl avhyvling. Hadelöv som vanligt säkerheten själv och tur är väl det när vissa spelare är så loja. Och bara en MIF-utvisning, det måste väl vara rekord i disciplinerat spel från MIF:s sida.
Kom precis hem från matchen, och det hade ju varit en roligare match om motståndarlaget hade spelat hockey. Bara en massa icingpuckar från SSK's sida. :( MIF skötte sig iaf bra, även om de ville göra det lite väl snyggt i första perioden, blev oftast en pass för mycket. I tredje kom iaf utdelningen, fast de kunde ju avgjort tidigare. Bra jobbat MIF, nu vinner vi mot Djurgården!
Förresten varför är det så svårt för MIF att sätta straffarna under ordinarie matchtid?
det är skitkul att du engagerar dig i HockeySnack.... sånt uppskattar jag..synd att inte alla har samma engagemang utan sitter mest och bara läser här men inte skriver......
Ska kanske höra med Marcus om att man måste logga in för att kunna läsa i gästboken? :)
Eller rättare sagt, sovit, släpat sig till isstadion sett matchen, sen hem och sovit igen till nu. Detta är inget jag rekomenderar, fy fan vad segt...
Nu måsta jag fixa mig nått att käka.
Om matchen säger jag bara en sak, ur kazz i 2 perioder ok i 3:e, men den var inte ens bra då, det blev bara lite mål tack vara deras as bra målis (sarkastisk) Roffe !