Skit samma, säsongen är över, det är bara att inse. MIF kan inte rå på något av topplagen, möjligen i enstaka matcher men jag hade på känn att alla de 4 första lagen skulle bli mycket svåra att möta. HV71 kommer nu vinna med 4-1 i matcher.
Noterbart är att Hv bara har en femma som producerar Sahlstedt, Norrbaggen och en till... typ bara de som producerar poäng.. men det räcker då MIF inte har en femma som producerar :(
MIF passar fram och tillbaka och tar skott som inte kommer fram, Hv rensar ut ur zon, MIF kommer in igen och Burra passar fram till Wahla som passar tillbaka trots bra skott läge...
P.p för Hv efter utvisning på Öhman, Hadelöv räddar skott och lägger handsken på pucken, Huusko slår till Hadelövs handske och Hadelöv tappar in pucken i mål.
Nu ger vi allt MIF!!...Jag hoppas att det blir en fröjd att se på MIF ikväll!!..bort med snål spelet och vissa kämpar takter nu!!..Bäckman/Johansson>> Spotta ut nappen ur käften nu och mana på grabbarna i 100%!!....d är för mykke kärring snack från dom båda just nu!!...
Nu är d slutspel o då ska man se ett hungrigt MIF!!. Ett helt nytt MIF ska visa sej ikväll!!!....
Jag vet mycket väl vilka inlägg som plockas bort då jag modererar både HVs GB och den för SM-slutspelet. Bla hade jag tagit bort ditt förra inlägg som inleds med personangrepp. Du kan ju förklara för mig, som är så dum, hur jag ska ta reda på vilka inlägg du raderar då jag inte är moderator på denna GBn.
Nu är förlusten nära Mif vaknar imorgon och har baksmälla . Det blir en hård och tuff batalj ikväll och HV71 går segrande ur Matchen med 2-4 till grabbarna från Småland.
Jo, nu är det 6 timmar till matchstart. Hoppas Mif-spelarna är vakna i matchstarten nu, så de inte behöver jaga hela tiden. Tycker det är dags för Jussi att göra rätt för sig, liksom hr Sandström.
Hannula, Wahla, Mackan är enda formation som klarar av att komma in i anfallszon..
Canal + kommentatorerna har jätteroligt just nu..
-"Så här får det inte se ut i en kvartsfinal HEMMA!" (Christer Rockström)