Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen

Omändringar

Omändringar
Nej så här kan det inte fortsätta längre. Är väl rätt uppenbart att nu att en vändning inte är nära förestående. Börja med att sparka Bäckman/Johansson och sätt Lillis i båset, han är ju ändå värdelös som sportchef. Nästa år kan då Sandström vara sportchef istället. Nästa steg är att Percy öppnar plånboken och ser till att hitta en eller flera högklassiga backar. Finns säkert en hel del spelare i nordamerika som inte är nöjda med sin situation och får de då ett riktigt bra bud från mif är det god chans att de nappar. Elitserien är knappast ett dåligt alternativ sportsligt om man inte lyckades ta en plats i NHL. Tyvärr verkar inte Mif ha en värvarstab så detta är väl i praktiken omöjligt.

Sv: Omändringar
Regal är inne på rätt spår! Mifs backuppsättning håller inte tillräckligt hög klass och har egentligen inte gjort så under de senaste åren. Finns det inte ett stabilt fundament på backsidan så skapas en osäkerhetskänsla och i de flesta fall blir det inget tempo i uppspelen. Dessutom påverkas Hadelövs självförtroende eftersom han allt för ofta inte får ngn hjälp. Det är tyvärr alldeles för uppenbart, snabba motspelare manövrerar tämligen enkelt ut Mifs backar. Det krävs komplement till våra stora och starka killar. Detta problem är som jag antydde ovan ingen ny företeelse utan har funnits ett bra tag och det känns onekligen underligt att detta inte har åtgärdats. Det får i dagens läge kosta vad det kosta vill. Jag tror dock inte på att sparka Bäckman/Johansson, materialet är tyvärr inte bättre (visserligen borde det räcka till en placering i mitten).

Borde det inte heta "MIF-pensionärsförenig" istället för MIF Readhawks???

HELA SVERIGE SKRATTAR!!!

Quakaren: det är bara så att Rögle bör göra precis som flygvapnet i ängelholm...lägga ner...Rögle är ett skitlag.

...men ändå mitt favoritskitlag, och det är jag stolt över...

Vad är mif då?
Rögle hade lekt med mif .................ha ha ha
nolla666 ditt nya smeknamn.

Mogge...kul omändring av mitt nick....ganska patetiskt att komma med något sånt, men men...håller man på ett sådant patetiskt skitlag som Rögle så är man väl det själv. Och om inte jag minns fel så skickade mIF ut Rögle ur elitserien för ett par år sedan.

« · 19724