Börjar med att MIF i sina 3 power play hade inga skott på SSK mål alls.(INGA SKOTT fattar ni)? SSK mål kom av misstag av MIFs backar, förs Öhman ramlar på isen vid SSK blålinjen och tappar pucken,MÅL.som HADELÖV borde ha tagit lätt,andra mål DUE BOJE tappar pucken vid Hadelöv kasse och blev mål. 3e målet kom när J.Lindberg gjorde fel passning två gånger om till samma spelare från eget zone, och då blev självmål av stackars Malmström som backade hem för att hjälpa till , men men ,han var bäst på isen verkligen idag.och en annan sak.har ni märkt att Bäckman bänkade Hannula ? han tycker att Hannula är dålig och skällde ut han ,jag menar HALLÅ .Hannula en av bästa vi har i MIF ju . jag börjar bli rädd för att det liknar LEKSAND nu förre året, GÖR NÅT innan det är för sent PERCY snälla. HEYA BOYS.KAZ
SSK mål kom av misstag av MIFs backar, förs Öhman ramlar på isen vid SSK blålinjen och tappar pucken,MÅL.som HADELÖV borde ha tagit lätt,andra mål DUE BOJE tappar pucken vid Hadelöv kasse och blev mål. 3e målet kom när J.Lindberg gjorde fel passning två gånger om till samma spelare från eget zone, och då blev självmål av stackars Malmström som backade hem för att hjälpa till , men men ,han var bäst på isen verkligen idag.och en annan sak.har ni märkt att Bäckman bänkade Hannula ? han tycker att Hannula är dålig och skällde ut han ,jag menar HALLÅ .Hannula en av bästa vi har i MIF ju . jag börjar bli rädd för att det liknar LEKSAND nu förre året, GÖR NÅT innan det är för sent PERCY snälla. HEYA BOYS.KAZ