Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen

Underbart

Underbart
Det är SÅ underbart att höra på allas åsiker just nu, inget gnäll och inget bråk bara en go stämmning med hockeyn i fokus.

Det är härligt, fortsätt på samma vis nu grabbar/tjejer, så ser vi till att fortsätta vinstrakan på torsdag mot LHC...

Sv: Underbart
det är väl så det ska vara :)

bara att njuta och luta sig tillbaka i fötöljen och svepa en stor stark... ni sköter er fint pojkar och flickor.

hehe

Ja det är klart det ska vara så här, men det är sällan det är så. Det är ju rätt ofta en hel del gnäll, men som sagt inte nu, det har väl kanske med att vi vinner igen =)

Vem vet...

ja, nu är det mest andra lags supportrar som gnäller. Bara härligt tycker jag!

Ja, det är skönt att se att ni är tillbaka igen. Fan, var ju lite orolig för er ett tag där i höstas! Kör hårt så ses vi i slutspelet - det är mycket roligare att slå ut er där... ;-)

Drömmen är att möta djurgården i slutspelet! í alla fal för mig. vi har aldrig mötts i nåt slutspel förutom -92-finalen!

Sundis>>Ja, det vore faktiskt en höjdare!!! Framförallt med tanke på vilka superroliga kämpamatcher det är mellan oss två. (de sista tre åren iaf) Det finns en anledning till att jag krånglar mig ner med buss när vi möter er borta... Lägger man då till slutspelskryddan så kan jag bara tänka mig vilka matcher det blir! Tränarna kommer nog slita sitt hår, men vi kommer ha kanonskoj! :-)

« · 42644