Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen

vad händer???

vad händer???
tre raka förluster det är väl inte så man laddar inför slutspelet
vad är det som händer???
tänk om mif floppar och åker med 4 raka i kvarten
usch... hemsk tanke!

Sv: vad händer???
Näähenene MIF torskade femte raka sja det väl vara. Skärpning här. Sparka lite på gubbarna så vi får se lite nervkittlande spel i kvartarna.

Sv: vad händer???
Tjosan alla "glada" miffare...

Jag har en glad nyhet till er alla iaf, Bäckis har inte stått i båset och bara tyggat tuggummi nu under de här matcherna. Man började ju undra under Frölunda matchen varför han inte bänkade vissa spelare och gav de som skapade något, mer istid...

Jag snackade med honom igår, och då sa han så här:

- Jag vill ha igång hela laget, de spelarna som presterar bra nu kommer göra så även i slutspelet, det är de som har det tugnt nu, det är de som behöver spela och hitta tillbaka till formen.

Då sa jag direkt så här, ja men hittar man tillbaka till formen genom att förlora hela tiden och vara inne på baklängesmål om och om igen ?

- Nej, men tro mig vi kommer vara gftiga när det väl drar ihop sig

Sen log han med ett väldigt underligt leende, om jag bara hade vetet vad som gick runt i huvet på honom just då ;)

Han är en härlig person, och jag är säker på att han om någon vet hur man ska göra för att vända på allt. Han kan kanske vill slå ur underläge, eller vad vet jag, det kanske är så att MIF inte är bättre just nu, vi får väl bara vänta och se...

« · 61623