« Föregående · 205068 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Fokin
nek97raj: Asso det var ingen bortförklaring, han sa detta till en nära vän under en släktmiddag. Han svarade på frågan, varför låste det sig mot Vitryssland, han sa först att han tyckte det var dåligt at laget, alla som var på isen. Men att han förstod hur de andra NHL killarna kände sig, de hann inte ställa om till "Hardys tankar".
Sv: Fokin
nek97raj: Asso. Tre koronor spelade något av det bästa jag nånsinn sett utföras på en is i början, tänker framförallt på matchen mot Kanada.
HAr faktiskt t.o.m hört att en av NHL-spelanra har sagt "Inför Vitrysslandsmatchen hade man så mycket i huvet, det var nytt system o allt skulle vara så hårt. Det var viktigare att åka rätt enligt taktiken, än att åka i luckorna"
Det kommer från en säker källa.
HAr faktiskt t.o.m hört att en av NHL-spelanra har sagt "Inför Vitrysslandsmatchen hade man så mycket i huvet, det var nytt system o allt skulle vara så hårt. Det var viktigare att åka rätt enligt taktiken, än att åka i luckorna"
Det kommer från en säker källa.
Sv: Fokin
nek97raj: Vitryssland mötte Hardys taktik och spelsätt, stjärnonra fick inte utrymme, och vi losade.
När Hardy inte hade något att säa (de första matcherna) lekte tre kronor. Sen när laget var lite mer samlat och Hardys "taktik" skulle kommai bruk, då sket det sig.
Hardy coachar inte i ES, also ingen vitrysslands skandal nu ;)
När Hardy inte hade något att säa (de första matcherna) lekte tre kronor. Sen när laget var lite mer samlat och Hardys "taktik" skulle kommai bruk, då sket det sig.
Hardy coachar inte i ES, also ingen vitrysslands skandal nu ;)
Sv: Nubben tipskungen =)
Hemmamatch ! Det är nästan så att man inte hittat till isstadion nu juh, var evigheter sen sist ;)
Idag kör vi över Mödö, rätt lätt.
5-1
Idag kör vi över Mödö, rätt lätt.
5-1
Sv: Fokin
innan matchen mot MODO bestäms det om FOKIN ska vara kvar eller inte.
och sen jag mår fortfarande dåligt efter matchen mot HV. jag orkade inte skrivare här tidigare bara för att jag mådde dåligt.
jag såg mif på träningen idag ,och det sågs inte bra ut alls. och sen efter åt kom MODO till träningen och där såg mycket bättre ut .så 3p blir inte idag heller. det har vi inte gjort på 3år. varför idag ska vi göra det.???
kaz.
och sen jag mår fortfarande dåligt efter matchen mot HV. jag orkade inte skrivare här tidigare bara för att jag mådde dåligt.
jag såg mif på träningen idag ,och det sågs inte bra ut alls. och sen efter åt kom MODO till träningen och där såg mycket bättre ut .så 3p blir inte idag heller. det har vi inte gjort på 3år. varför idag ska vi göra det.???
kaz.
Sv: Krossa Timrå!
Boogie:Han har rätt fö att förut va han 2:a bästa målvkaten nu e han den 4:e fast hadelöv ligegr 9:a ja har läst om att HAdelövs kontrakt går ut å om han inte spelar i MIF längre så måste vi köpa en skit bra målvakt asså
Sv: Krossa Timrå!
Boogie:
Jag tror att vi skall konsentrera oss på hemma matchen mot MoDo
först nu när vi äntligen får spela hemm igen.
Innan vi börja tänka på en ny borta match.
Jag tror att vi skall konsentrera oss på hemma matchen mot MoDo
först nu när vi äntligen får spela hemm igen.
Innan vi börja tänka på en ny borta match.
Sv: Krossa Timrå!
ribba9: nej fan inte nu,..... kapanen har oflyt.... o timrå ha flera nyckelspelare borta.,... Försvaret är faktiskt bedrövligt.... Malmö kan skrälla mot ett oroligt timrå... men ha timrå en bra dag kan d gå illa för malmö..
Krossa Timrå!
Tjena tjena.... Ja bor i Sundsvall... här åker alla o kolla på timrå , det sämsta laget enligt mig. Ja tycker Malmö är ett bra gäng. Sist kom djurgården upp o vann med 4-7 .... ni kan göra samma sak!
Heja MALMÖ!! // Hare bra!
Heja MALMÖ!! // Hare bra!
Mif-Modo
Det kommer säkerligen bli en tuff match i kväll men jag hoppas och tror på 3p i kväll.
Jag hoppas också att det kommer mycket folk i kväll.
För jag tycker att grabbarna är värda ett jävla tryck i hallen i kväll.
För har man spelat så många borta matcher och förlorat match efter match med uddamålet och ändå kunnat ladda om in för nästa match vända på trenden. Så tycker jag dom är värda allt stöd dom kan få.
Mitt tips är att grabbarna vinner med 5-2 i kväll
Mif mot slutspel!!
Jag hoppas också att det kommer mycket folk i kväll.
För jag tycker att grabbarna är värda ett jävla tryck i hallen i kväll.
För har man spelat så många borta matcher och förlorat match efter match med uddamålet och ändå kunnat ladda om in för nästa match vända på trenden. Så tycker jag dom är värda allt stöd dom kan få.
Mitt tips är att grabbarna vinner med 5-2 i kväll
Mif mot slutspel!!
« Föregående · 205068 · Nästa »