Ingen "Stalle" till MIF?
Blir orolig när jag läser Kvällsposten idag och det står att ungefär att Kim Staal inte kommer till MIF, är det verkligen sant? Hoppas inte det för Staal och Burström vill jag ha till MIF Redhawks nästa säsong.